  • Data: 2003-12-09 21:37:19
    Temat: Odp: Czy to jest naciaganie przez C&C OBOS
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam dołączam się do zapytania
    sytuacja bardzo podobna.
    mnie zastanawia to ponieważ w międzyczasie firma się zmieniła kiedyś była
    Oznakowanych a teraz jest Ochranianych pojadów.
    wygląda że moje dane ma teraz kto inny podobnie się nazywający.
    ciekawe czy to zgodne z ochroną danych osobowych?
    tak szczerze to też nie wiem co z tym zrobić?
    korci mnie to posłać do wiadra ale może ktoś ma lepszy pomysł?
    tak na deser rok temu przyszło coś takiego podobnego na mercedesa
    z ofertą promocji auto casco, już pięknie wyliczone tylko brać i płacić
    szkoda że przy okazji mi odmłodzili samochód o 10 lat.:)))))
    wtedy to od razu wywaliłem.
    jak to tak funkcjonuje to wyrazy uznania.........

    moim zdaniem chwycił to jakiś prawnik na dorobku aby się nachapać
    korzystając z naiwności klientów.

    również byłbym wdzięczny za sugestie.
    M.