  • 31. Data: 2008-11-23 22:00:05
    Temat: Re: Czy mozna zabrac klucz od auta osobie pijanej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:
    > Zgodnie z orzeczeniem SÄ?du NajwyĹźszego
    > "nie jest prowadzeniem pojazdu wprowadzenie go w ruch niezgodnie z
    > konstrukcjÄ? i przeznaczeniem", a wiÄ?c bez wĹ?Ä?czonego silnika.
    > Ponadto "jazda bez wĹ?Ä?czonego silnika pozbawia pojazd przymiotu
    > pojazdu mechanicznego" - wyjaĹ?nia MaĹ?gorzata Wojciechowicz. - Wobec
    > tego nie moĹźna uznaÄ?, Ĺźe podejrzany prowadziĹ? pojazd pod wpĹ?ywem
    > alkoholu, wiÄ?c sprawÄ? musieliĹ?my umorzyÄ?. Po prostu nie mieliĹ?my
    > podstawy , Ĺźeby go ukaraÄ?â??.

    Jakieś sieroty tam w prokuraturze pracują.
    Żeby odpowiadać za spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym nie trzeba w
    ogóle jechać samochodem.

  • 32. Data: 2008-11-23 22:03:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > popełnić przestępstwo. Kluczowym jest, by zabrać mu kluczyki wówczas,
    > gdy chce jechać,a nie prewencyjnie wszystkim pijanym na weselu.

    a to się akurat powinno robi prewencyjnie. :)

    kluczyki do depozytu przed wejściem na salę.
    Kto znajdzie swój kluczyk po weselu, ten może jechać.

    > Tak. To jest legalne, albowiem masz prawo podejrzewać, że popełnił
    > przestępstwo i dokonać zatrzymania obywatelskiego.

    ja bym raczej zadzwonił po pogotowie i spróbował mu podać glukozę i to
    jak najszybciej.

  • 33. Data: 2008-11-24 08:16:51
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > urzekła mnie twoja historia, ale chcesz powiedzieć że trzeba mieć
    > przeczucie żeby wychamować przed stojacą na drodze przyczepą?:O)
    Doczytałeś może jeszcze "na zakręcie drogi i pod górkę".

    > też byłeś pijany i jechałeś bez świateł?
    Byłem trzeźwy a światła miałem włączone . Tylko w więkoszości samochodów
    światła świecą na wprost samochodu a w żadnym nie świecą wzdłuż drogi.

    --
    Pawełj

  • 34. Data: 2008-11-24 08:18:20
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > jakie było ograniczenie?
    A ma to jakieś znaczenie?
    Na którymś z ograniczeń wolno parkować pojazdy na środku pasa drogi ?

    --
    PawełJ

  • 35. Data: 2008-11-24 09:59:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawelj wrote:

    > A ma to jakieś znaczenie?
    > Na którymś z ograniczeń wolno parkować pojazdy na środku pasa drogi ?

    nie chodzi mi o parkowanie, tylko o wmurowanie się w pojazd z przodu.
    Nieważne czy jechał czy stał.

  • 36. Data: 2008-11-24 10:12:12
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik gargamel napisał:

    > urzekła mnie twoja historia, ale chcesz powiedzieć że trzeba mieć
    > przeczucie żeby wychamować przed stojacą na drodze przyczepą?:O)
    ^^^^^^^^^^
    WyHamować. Z podkreśleniem na H, a nie CH.

    Paweł chce powiedzieć, że można trafić na pijanego użytkownika drogi,
    który może zagrażać innym użytkownikom. Gdyby On wtedy nie zwolnił, to
    by już nie żył.

    > też byłeś pijany i jechałeś bez świateł?

    Skąd to pytanie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 37. Data: 2008-11-24 10:47:04
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik "pawelj" napisał:
    > Byłem trzeźwy a światła miałem włączone . Tylko w więkoszości samochodów
    > światła świecą na wprost samochodu a w żadnym nie świecą wzdłuż drogi.

    chcesz powiedzieć że poruszałeś sie po drodze autem bokiem?

    wysoki sądzie, świadek kłamie!:O)

  • 38. Data: 2008-11-24 12:36:04
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > Dlaczego? To jego auto, może tam posiedzieć,
    > posłuchać radia, (...)

    Nie może.
    Pół biedy, gdy siada na fotelu pasażera.
    Jak posadzi tyłek na fotelu kierowcy - jest
    ugotowany.

    pozdr

  • 39. Data: 2008-11-24 12:40:17
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    Totalny bezsens.

    Trzeba być idiotą, żeby użyć takiej argumentacji.

    Co za kraj. Z czarnego można zrobić białe i
    odwrotnie.
    Koleś ewidentnie nawalony za kółkiem i gra.

    Boże widzisz i nie grzmisz.

  • 40. Data: 2008-11-24 12:44:49
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > To naprawdę bzdura, żeby byle dureń czy durnie
    > mieli prawo utrudniać komuś
    > posiedzieć po pijanemu we własnym samochodzie,
    > także przy zapalonym dla ogrzewania silniku.

    Czyli wszystko jest ok?

    A jak ten siedzący zmarzluszek będzie mechanikiem
    w pracy.
    Majster nie wygoni do chałupy, bo żona po pysku
    wytrzaska, :)
    tylko sie zlituje. Niech posiedzi bidulek. Wolno?

    Jeżeli nie, to dlaczego w takim razie ?!?

    pozdr