eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]

  • 11. Data: 2020-12-14 18:43:49
    Temat: Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
    Od: Kviat

    W dniu 14.12.2020 o 13:12, A. Filip pisze:

    > Dziadka sobie Tusk nie wybrał. To na jakie zaufanie zasługuje po takim
    > rozegraniu sprawy w trakcie wyborów prezydenckich to już *jego* dzieło.
    > Mnie przekonał na dziesięciolecia że na zaufanie nie zasługuje,
    > jednak ci wyborcy dzięki którym był przez dwie kadencje premierem widać
    > nie uznali tego za najważniejsze albo odnieśli "nieco" inne wrażenia.

    Pewnie dlatego odnieśli "nieco" inne wrażenie, ponieważ nie spali na
    lekcjach historii i nie uznali tego za najważniejsze, bo wiedzieli jak
    wtedy było i niczego nie trzeba było ani tłumaczyć, ani wyjaśniać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2020-12-14 20:17:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 11:38, Olin pisze:

    > To znaczy jakiego?

    Czepiają się że z Wermachtu.
    Jak widzę to co tu prypomniałeś, to mogę stwierdzić, że on był jednak
    bohaterem.
    Współczuję każdemu kto musiał przez to wszystko przejść.

    --
    animka

  • 13. Data: 2020-12-14 20:24:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >przed) to już dla mnie _bardzo znacznie poważniejsza_ kwestia
    >"zasługiwania (dalej) na zaufanie" do Tusk/PO i TVN.

    >Dziadka sobie Tusk nie wybrał. To na jakie zaufanie zasługuje po
    >takim
    >rozegraniu sprawy w trakcie wyborów prezydenckich to już *jego*
    >dzieło.
    >Mnie przekonał na dziesięciolecia że na zaufanie nie zasługuje,
    >jednak ci wyborcy dzięki którym był przez dwie kadencje premierem
    >widać
    >nie uznali tego za najważniejsze albo odnieśli "nieco" inne wrażenia.

    Nie wiem, co ty tam widzisz zlego w "rozegraniu".
    Bez trudu uwierze, ze nie wiedzial o historii dziadka, choc zle to o
    nim swiadczy jako o historyku z wyksztalcenia.
    Ale widac wolal kominy malowac niz historie zglebiac.

    O dziadku akurat dobrze swiadczy, ze z tego Wehrmachtu zdezerterowal,
    przylaczyl sie do polskiej armii, wrocil ... wiec tylko PiS moze z
    tego jakis zarzut czynic ...

    J.

  • 14. Data: 2020-12-14 21:14:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.12.2020 o 11:38, Olin pisze:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Tusk

    Co niekoniecznie musi być akurat prawdą. Bataliony szkolne były po to,
    by nowo wcielonego rekruta przeszkolić. U nas się tu "unitarka" zwało.
    Potem żołnierzy jako uzupełnienie wrzucano do jednostek po kilku.
    Bataliony szkolne, to wchodziły do "linii" tylko na samym końcu, jak już
    nie było kogo uzupełnić.

    Wątpię, by mając jeńców, więźniów i miejscową ludność kierowano
    żołnierzy do kopania rowów. Oczywiście w okresie szkolenia żołnierz uczy
    się okopywać, ale przez pół roku? Natomiast robienie z niego z tego
    powodu, że wcielono go siłą do armii Hitlerowca, to już po prostu
    kretynizm.

    Pod koniec 1944 roku, to cała armia niemiecka służyła głównie do
    zbierania cięgów na wszystkich frontach. Żydów, Romów i inne nacje,
    które Hitler chciał wymordować, to już dawno wymordował. Niewiele obozów
    jeszcze w ogóle działało, a te jako magazyn siły roboczej traktowano.
    Nie było ich już stać na mordowanie ludzi.

    Po za tym nic nie wskazuje na to, by Tusk w ogóle miał okazję
    ewentualnie dokonywać jakiś "nierycedrskich" czynów. Nie sadzę, by nowo
    powołanego żołnierza do takich rzeczy dopuszczano. Zwłąszcza takiego, co
    to wcześniej był na robotach przymusowych.

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2020-12-15 11:56:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 20:17:49 +0100, Animka napisał(a):

    > Czepiają się że z Wermachtu.
    > Jak widzę to co tu prypomniałeś, to mogę stwierdzić, że on był jednak
    > bohaterem.

    Problem w tym, że ciemny lud to kupuje, czego klinicznym przykładem jest A.
    Filip i jemu podobni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2020-12-15 12:08:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Problem w tym, że ciemny lud to kupuje, czego klinicznym przykładem jest A.
    > Filip i jemu podobni.

    Twój rozumek jest o wiele za mały by pojąć że dla mnie istotniejsze od
    dziadka w Wermachcie (a potem u Andersa) jest to jak Tusk poszedł w [...]
    *nadgorliwe* zaprzeczenia "przez współpracowników"? Dla mnie "dziadek w
    Wermachcie" to sprawa dość ważna ale drugorzędna dopóki się z niej nie
    zrobi przez "mataczenie" kwestii pierwszorzędnej politycznej wagi czyli
    zasługiwania na zaufanie.

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2020-12-15 14:30:42
    Od: Kviat

    W dniu 15.12.2020 o 12:08, A. Filip pisze:

    > Dla mnie "dziadek w
    > Wermachcie" to sprawa dość ważna ale drugorzędna dopóki się z niej nie
    > zrobi przez "mataczenie" kwestii pierwszorzędnej politycznej wagi czyli
    > zasługiwania na zaufanie.

    Kolejność ci się popieprzyła. Po chuj jakiś oszołom wywlekał dziadka?
    Tłumaczyłem ci już wielokrotnie, że ludzie nie odpowiadają za czyny
    swoich dziadków i nadal nie dotarło... (pewnie będę musiał zmarnować
    kolejne 15 lat, na kolejnego prawaka :))

    Gdyby nie wywlekał, to nie byłoby politycznej wagi.

    Wy prawaki zwykle rzucacie jakimś idiotycznym ochłapem z dupy wziętym
    (... na pewno SBek, bo sprzeciwił się odpowiedzialności zbiorowej, ...
    na pewno pedał, skoro pedałów broni... itp. kretynizmy), a co wrażliwsi
    próbują (niepotrzebnie, a może i potrzebnie, bo gówno lubi się
    przyklejać) się tłumaczyć, że nie są wielbłądami.

    I co wtedy robicie? Zamiast przeprosić, to wyjecie, że "mataczy"
    (niektórym trudno na zarzuty z dupy odpowiadać trzymając emocje na
    wodzy) i już nie ważne, że obrzuciliście kogoś gównem, ważne, że
    "mataczył" w sprawie tłumaczenia się z gówna.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2020-12-15 14:49:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > swoich dziadków i nadal nie dotarło... (pewnie będę musiał zmarnować
    > kolejne 15 lat, na kolejnego prawaka :))

    Kurski się "spytał" czy to prawda jak słyszał w "plotkach" że dziadek
    Tuska się zgłosił do Wermachtu *na ochotnika* a nie trafił z poboru
    jak wielu na Pomorzu. To Tuski+ zrobiło z tego wielkie halo po linii
    czepiania się Polskiego Bohatera o którym w ogóle jest nie do pomyślenia
    jest że mógł być w Wermachcie.

    A co do samego pytania: Ja nie wykluczam że "według papierów"
    dziadek Tuska się zgłosił do Wermachtu "na (przymusowego) ochotnika".

    Za nadgorliwe/głupie zaprzeczenie się często słono płaci co każdy
    prawnik zawsze pamiętać powinien.

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2020-12-15 15:26:39
    Od: Kviat

    W dniu 15.12.2020 o 14:49, A. Filip pisze:

    > Kurski się "spytał" czy to prawda jak słyszał w "plotkach" że dziadek
    > Tuska się zgłosił do Wermachtu *na ochotnika* a nie trafił z poboru
    > jak wielu na Pomorzu.

    I tak z troski się zapytał stawiając "pytanie" z tezą...
    Po chuj pytał?

    Piszesz jak dziecko, jakbyś pierwszy raz spotkał się z pytaniami z tezą
    zadawanymi celowo przez polityków.
    Widziałeś kiedyś jakąś debatę w sejmie? Tam same takie "pytania" padają,
    taki dupochron, żeby nikt kłamstwa nie zarzucił (przecież ja tylko
    pytałem...), a żeby tylko gówno się przykleiło.

    Więc jeszcze raz, po chuj pytał? Publicznie... nie mógł go prywatnie na
    korytarzu sejmowym zaczepić, skoro plotki nie pozwalają mu spokojnie zasnąć?

    > A co do samego pytania: Ja nie wykluczam że "według papierów"
    > dziadek Tuska się zgłosił do Wermachtu "na (przymusowego) ochotnika".

    I co ta wiedza zmieniła w twoim życiu? Tusk to twoja rodzina, czy może
    masz zwykłą nerwicę natrenctw, że cię to tak interesuje? (pytanie z tezą)
    Wiadomo z podręczników historii, że ludziom różnie się wtedy życiorysy
    układały nie z ich winy.

    > Za nadgorliwe/głupie zaprzeczenie się często słono płaci co każdy
    > prawnik zawsze pamiętać powinien.

    Czy to prawda, jak słyszałem w plotkach, że jesteś gejem, a tylko się z
    tym ukrywasz jak większość homofobów-prawaków?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 20. Data: 2020-12-15 16:02:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 14:49:15 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Ja nie wykluczam że "według papierów"
    > dziadek Tuska się zgłosił do Wermachtu "na (przymusowego) ochotnika".

    To zupełnie typowe dla mieszkańca wychodka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/