  • Data: 2005-11-16 17:05:40
    Temat: Czy moge wygrac z Idea/Orange ?
    Od: "Rumcajs" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki mały problem z Idea
    Mianowicie skończyła mi się umowa.
    Okres rozliczeniowy zawsze konczył sie o północy i zaczynał po północy
    Niestety ale ostatniego dnia umowy telefon mi wyłączli rano albo wcześniej
    ( rano stwierdziłem że nie działa )
    Miałem troche punktów Profit na koncie i chciałem je przekazać na bezpłatne
    minuty ( prawie 300 złotych w przeliczeniu )
    ale jak się okazuje jak telefon nieczynny to pkt. ruszyc nie mogłem

    W regulaminie nie ma nic kiedy dokładnie konczy się umowa

    Mam Pytanie czy mam szanse wyrwać te pkt lub minuty jeśli o tyle
    zmniejszyłem ostatnią fakture i napisałem do nich pismo że uważam tę kwote
    za kwote sporną

    Pozdrawiam Adam