  • 1. Data: 2005-11-16 17:05:40
    Temat: Czy moge wygrac z Idea/Orange ?
    Od: "Rumcajs" <r...@p...com>

    Witam

    Mam taki mały problem z Idea
    Mianowicie skończyła mi się umowa.
    Okres rozliczeniowy zawsze konczył sie o północy i zaczynał po północy
    Niestety ale ostatniego dnia umowy telefon mi wyłączli rano albo wcześniej
    ( rano stwierdziłem że nie działa )
    Miałem troche punktów Profit na koncie i chciałem je przekazać na bezpłatne
    minuty ( prawie 300 złotych w przeliczeniu )
    ale jak się okazuje jak telefon nieczynny to pkt. ruszyc nie mogłem

    W regulaminie nie ma nic kiedy dokładnie konczy się umowa

    Mam Pytanie czy mam szanse wyrwać te pkt lub minuty jeśli o tyle
    zmniejszyłem ostatnią fakture i napisałem do nich pismo że uważam tę kwote
    za kwote sporną

    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2005-11-16 20:29:11
    Temat: Re: Czy moge wygrac z Idea/Orange ?
    Od: "Damian Jarosch" <n...@p...pl>

    Witam,

    > Mam Pytanie czy mam szanse wyrwać te pkt lub minuty jeśli o tyle
    > zmniejszyłem ostatnią fakture i napisałem do nich pismo że uważam tę kwote
    > za kwote sporną

    pogadaj z nim... dzwoń, pisz maile.. to pomaga.
    jelsli mailes tam, jak mówisz, 300zł to znaczy ze duzo dzowniles a oni dbają
    klientów, którzy nabijają im "kieszeń".
    Ja z nimi załatwiałem o wiele trudniejsze sprawy... i udało się.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 3. Data: 2005-11-17 09:38:31
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "Rumcajs" <r...@p...com> wrote in message
> [...]
    > ale jak się okazuje jak telefon nieczynny to pkt. ruszyc nie mogłem
    >
    > W regulaminie nie ma nic kiedy dokładnie konczy się umowa

    stosownie do KC umowa kończy się z upływem ostatniego dnia terminu
    wypowiedzenia (czyli o 23:59:59).
    kiedy złożyłeś wypowiedzenie - i przy jakim okresie rozliczeniowym?

    pozdrawiam
    W,

  • 4. Data: 2005-11-17 21:58:57
    Od: "Rumcajs" <r...@p...com>

    Witam
    W umowie maja zapis ze umowa konczy sie z koncem okresu rozliczeniowego
    nastepnego po wypowiedzeniu czyli rozumujac tak ze okres zaczyna sie np. 01
    wrzesien to jak umowe wypowiem 02 wrzesień to umowa konczy sie 31
    października o godzinie 23.59 a jeśli wypowiem 31 sierpień to kończy się 30
    września tak zauważyłem wiekszośc firm robi ale coś mi się wydaje że można
    to zgłosić do rzecznika konsumentów bo w umowach jest napisane że o okres
    wypowiedzenia jest 30 dni ale wlasnie liczac od nastepnego okresu
    rozliczeniowego

    Pozdrawiam Adam

  • 5. Data: 2005-11-18 15:50:33
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

> [...]
    > to zgłosić do rzecznika konsumentów bo w umowach jest napisane że o okres
    > wypowiedzenia jest 30 dni ale wlasnie liczac od nastepnego okresu
    1. Czy wyłączono ci telefon przed rozwiązaniem umowy?
    2. Nie bardzo wiem, dlaczego taką formułę okresu wypowiedzenia. Przecież
    jest jasna i klarowna - a przede wszystkim dla obydwu stron ta sama.

    p.
    W,

  • 6. Data: 2005-11-18 16:57:01
    Od: "Rumcajs" <r...@p...com>

    Witam
    Wyłączono mi telefon ostatniego dnia umowy ale co najmniej rano lub
    wcześniejmoże nawet o północy
    Rano się dopiero zorientowałem jak wstałem że telefon jest wyłączony

  • 7. Data: 2005-11-18 17:56:46
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    > Witam
    > Wyłączono mi telefon ostatniego dnia umowy ale co najmniej rano lub
    > wcześniejmoże nawet o północy
    > Rano się dopiero zorientowałem jak wstałem że telefon jest wyłączony
    w takim razie dochodź swego!

    powodzenia
    pozdr.
    W.