  • 121. Data: 2009-11-11 22:55:04
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > Nikt cie nie zobowiązuje do zakupu żadnej żywności, a w szczególności u
    > niego.

    Z logiki zdaniowej zaliczenia byś w życiu nie dostał...

  • 122. Data: 2009-11-11 22:58:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Nov 2009, Piotr [trzykoty] wrote:

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote
    >
    > Fakt bezprawności odmowy świadczenia tej usługi i popełnienia wykroczenia,
    > nie spowoduje, że policjant legalnie zmusi fryzjera do natychmiastowego
    > strzyżenia...

    To tak, jak z jazdą bez pasów: płacisz mandat, próbujesz ruszyć
    (dalej z niezapiętymi pasami) płacisz kolejny mandat...
    :P
    Jedyne co fryzjer skutecznie "może", to oświadczyć że musi
    zaprzestać świadczenia w ogóle (już nie wnikając, czy faktycznie,
    czy np. pozorując zepsucie kasy rejestrującej).

    pzdr, Gotfryd

  • 123. Data: 2009-11-11 22:59:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Nov 2009, cef wrote:

    > I nie zmienia tego faktu to, że kupując bilet wyrażamy zgodę
    > na przestrzeganie regulaminu, w którym taki zakaz
    > (spożywania i wnoszenia produktów spożywczych nie zakupionych w kinie)
    > jest zawarty?

    W przypadku umów konsumenckich zawieranie "umów łączonych", nie
    mających "bezpośredniego związku" jest wprost zaliczone do
    klauzul zabronionych.
    Posty obok - 385[3].7

    pzdr, Gotfryd

  • 124. Data: 2009-11-11 23:00:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Z logiki zdaniowej zaliczenia byś w życiu nie dostał...

    ty bys z żadnej logiki zaliczenia nie dostał i niczego to nie zmienia.
    Po prostu drugiej kulki brak.

  • 125. Data: 2009-11-11 23:02:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > ty bys z żadnej logiki zaliczenia nie dostał i niczego to nie zmienia.
    > Po prostu drugiej kulki brak.

    Ty nie masz w ogóle żadnych kulek - i stąd twoje kompleksy.

  • 126. Data: 2009-11-11 23:06:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Nov 2009, cef wrote:

    > witek wrote:
    [...a dalej stos cef, Andrzej Lawa...]

    > Pewnie się dowiem, że czytam nieuważnie,
    > ale to już trudno. Pozostanie satysfakcja z trafnej oceny :-).

    Nie wiem dlaczego nie chcecie zajrzeć do tego KC, wiedząc na co
    konkretnie Andrzej się powołuje?
    Mi wychodzi, że mu zabawę popsułem :P, ale teram wyłóż mi
    kawą na (nomen omen) ławę: co Ci się nie widzi w dość jasnym
    (w porównaniu z podatkami) przepisie art.385[3].7?

    Przecież to jest oczywiste: usługodawca uzależnia zawarcie (jeśli
    jest regulamin) lub wykonanie (jeśli regulaminu nie ma, a bileter
    staje "w poprzek") umowy na "oglądanie filmu" od zawarcia umowy
    zobowiązującej do okresowego korzystania wyłącznie z jego żywności
    (przez czas trwania seansu).

    Umowa zobowiązująca to *też* *jest* *umowa*!

    pzdr, Gotfryd

  • 127. Data: 2009-11-11 23:17:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > staje "w poprzek") umowy na "oglądanie filmu" od zawarcia umowy
    > zobowiązującej do okresowego korzystania wyłącznie z jego żywności

    Nie uzależnia - można iść na film i nie skorzystać z jego dodatkowej
    oferty.

    --
    Liwiusz

  • 128. Data: 2009-11-11 23:22:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Nie uzależnia - można iść na film i nie skorzystać z jego dodatkowej
    > oferty.

    Czyli, jak sam napisałeś, można korzystać także z innej żywności, czyli
    można ją wnieść. CBDO

  • 129. Data: 2009-11-11 23:24:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli, jak sam napisałeś, można korzystać także z innej żywności, czyli
    > można ją wnieść. CBDO

    Nie. Znów nadinterpretujesz :)

    --
    Liwiuz