    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Date: Thu, 12 Nov 2009 00:06:10 +0100

    On Wed, 11 Nov 2009, cef wrote:

    > witek wrote:
    [...a dalej stos cef, Andrzej Lawa...]

    > Pewnie się dowiem, że czytam nieuważnie,
    > ale to już trudno. Pozostanie satysfakcja z trafnej oceny :-).

    Nie wiem dlaczego nie chcecie zajrzeć do tego KC, wiedząc na co
    konkretnie Andrzej się powołuje?
    Mi wychodzi, że mu zabawę popsułem :P, ale teram wyłóż mi
    kawą na (nomen omen) ławę: co Ci się nie widzi w dość jasnym
    (w porównaniu z podatkami) przepisie art.385[3].7?

    Przecież to jest oczywiste: usługodawca uzależnia zawarcie (jeśli
    jest regulamin) lub wykonanie (jeśli regulaminu nie ma, a bileter
    staje "w poprzek") umowy na "oglądanie filmu" od zawarcia umowy
    zobowiązującej do okresowego korzystania wyłącznie z jego żywności
    (przez czas trwania seansu).

    Umowa zobowiązująca to *też* *jest* *umowa*!

    pzdr, Gotfryd