    From: "Wojciech "Sas" Cieciwa" <c...@a...zarz.agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czas na odpowiedz ...
    Date: Thu, 26 Sep 2002 07:11:09 +0000 (UTC)

    Witam,

    Moje pytania wielu z Was uzna za banalne, ale dla mnie sa dosc
    istotne.
    Otoz:
    - Ile czasu ma na odpowiedz na pismo Spoldzielnia Mieszkaniowa ?
    - W zwiazku ze zmiana firmy administrujacej osiedlem, nastapila zmiana
    zasad rozliczania mediow [ciepla/zimna woda, CO] z pomiarowego
    liczonego wg odczytow z licznika na ryczaltowe wg metrazu.
    Czy RN ma prawo zrobic to bez jakiejkolwiek konsultacji z mieszkancami
    ?
    - Czy jako pelnoprawny czlonek spoldzielni mam prawo domagac sie na
    pismie uzasadnienia podjecia takich a nie innych decyzji?
    - Czy jesli _NIKT_ mnie ni pytal, czy np. chce ochrone na osiedlu, nie
    bylo zadnej ankiety, nic. I nagle przychodzi mi placic 35zl [1/3
    czynszu] za dwu smutnych panow snujacych sie po osiedlu, to czy moge
    sie nie zgodzic na placenie?
    Co mi moga za to zrobic? Jak to wyglada od stony prawnej?
    - Czy na Spoldzielnia/firma administrujaca ma obowiazek wystawic na
    wyrazne zyczenie rozliczenia roku ? Tzn. ile m3 wody zuzylem, i jakie
    sa za to oplaty?

    Przepraszam, ze zadajae takie pytania, ale w mojej spoldzielni niczego
    sie nie mozna dowiedziec....
    Bylym bardzo wdzieczny za odpowiedz, najlepiej z podaniam odpowiednich
    paragrafow.

    Pozdrawiam.
    Sas.
    --
    {Wojciech 'Sas' Cieciwa} {Member of PLD Team }
    {e-mail: c...@a...zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}