  • Data: 2009-12-09 07:19:00
    Temat: Coś jest jednak dziwnego z tymi L4
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wczoraj znów miałem dziwne zdarzenie w tematyce L4. Poszedłem do medyka
    prywatnie, który stwierdził, że w gabinecie z biurkiem to on mnie nie
    zdiagnozuje (tu ukłon w kierunku naiwniaków wierzących w prywatne
    leczenie), ale mogę się zgłosić do niego do poradni w klinice. Wtedy
    będą dostępne różne badania specjalistyczne + będę miał za darmo, w
    ramach NFZ. Tylko muszę sobie załatwić cały dzień wolnego.

    Pytam go, czy wypisze mi w klinice L4, a on, że nie. Że L4 może mi
    wypisać tutaj w gabinecie, więc musiałbym przyjechać do gabinetu po L4
    tego samego dnia, co do kliniki na badania, więc lepiej jak sobie wezmę
    urlop albo załatwię zwolnienie u medyka pierwszego rażenia.

    Ciekawe zjawisko w ogólności. Po raz kolejny mam problem z legalnym
    zdobyciem zwolnienia, gdy faktycznie mi się należy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek