  • Data: 2003-12-22 08:55:43
    Temat: Co zrobić z kobietą w ciąży - umowa na czas nieokreślony
    Od: "Ola" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam małe pytanko, które z pewnością nie będzie stanowiło dużego problemu dla
    Państwa.

    Prowadzę firmę, dziewczyna, która była zatrudniona u mnie na umowę o prace na
    czas określony zaszłą w ciążę. Teraz jest na zwolnieniu lekarskim. Wiem, że nie
    muszę jej przedłużać umowy.

    Ale nie chciała bym jej robić krzywdy pozostawiając jej bez zasiłku
    macierzyńskiego.

    Proszę o radę co powinnam zrobić.
    Jakie konsekwencje może mieć dla mnie przedłużenie jej umowy i co potem z
    urlopem wychowawczym? Generalnie nie ukrywając chodzi mi o kwestie finansowe.