  • Data: 2003-12-22 12:43:06
    Temat: Re: Co zrobić z kobietą w ciąży - umowa na czas nieokreślony
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadzę firmę, dziewczyna, która była zatrudniona u mnie na umowę o prace na
    > czas określony zaszłą w ciążę. Teraz jest na zwolnieniu lekarskim. Wiem, że
    nie
    > muszę jej przedłużać umowy.

    nie, gdyż umowa uległa przedłużeniu do dnia porodu, jezeli rozwiązanie umowy
    przypadało po 3 miesiącu ciąży.

    > Ale nie chciała bym jej robić krzywdy pozostawiając jej bez zasiłku
    > macierzyńskiego.

    będzie jej przysługiwał w przeciwieństwie do urlopu macierzyńskiego oraz
    wychowawczego.

    > Jakie konsekwencje może mieć dla mnie przedłużenie jej umowy i co potem z
    > urlopem wychowawczym?

    jeżeli przedłużysz umowę to pracowbnica pójdzie na urlop macierzyński, a potem
    będzie mogła pójśc na wychowawczy, albo wrócić do pracy.

    Paweł