    From: "Waldi" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co za złodziejski zwyczaj - w obliczu prawa?? Poradzcie cos
    Date: Mon, 6 Jan 2003 18:10:38 +0100

    Witam,

    od poczatku wyluszczam:

    Mam 10 letniego Audi i w zeszlym tygodniu ktos wjechal mojej zonie w nasze
    autko.
    Policja spisala wszystki, on sie przyznał wiec ide do ubezpieczlani.

    No i mi wyliczyli koszt szkody, odjęli 40% - bo stary i składak i
    powiedzieli ze wiecej nie dostane

    To jak to tak.

    Gdybym nie mial tych 40% co mam niby ze swoich dolozyc
    to np. pracuję jezdze do pracy autem, ktos mi wjezdza
    i dostaje z jego OC tyle ze nie moge samochodu naprawic wiec do konca zycia
    bedzie stał a ja bede jezdzil na stopa ;)

    To skrajne przedstawienie sytuacji ale wg. mnie to złodziejstwo.

    Zakladając ze auto bylo stare ale dobre, zalozmy bezwypadkowe
    to teraz mam sobie klepać części zeby taniej było.

    Nie wierze. Moze wziac te 60% a o te 40% zasądzić od sprawcy.

    Prosze o poradę,

    Tak z ciekawosci bo i tak nie bede po kilkaset zlotych sie po sadaw wlochyl
    ale jakbym skasowal cale auto?

    Wiem ze w Poznaniu jest jakas firma co dziala w imieniu "poszkodowanych
    przez ubezpieczalnie"
    moze ktos zna nazwe i numer.

    POzdrawiam,

    Waldi