    Date: Mon, 24 Nov 2008 15:20:26 +0100
    From: "Kamil K." <n...@i...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co to za po@#$*&^% prawo !

    jakis czas temu zostalem oskarzony przez druga osobe o cos tam. W maju
    skladalem zeznania na policji i w polowie czerwca wyjechalem do pracy na
    3 mies. W pazdzierniku dostalem pismo z sadu z wezwaniem do zaplaty
    grzywny z tytulu sprawy ktora odbyla sie w trybie nakazowym na poczatku
    lipca. Jak wiadomo wyrok zapadl pod moja nieobecnosc, a wszelkie proby
    dostarczenia mi go przez sad byly nieudane, poniewaz nie bylo mnie w
    miejscu zamieszkania. Po otrzymaniu wezwania do zaplaty w pazdzierniku
    od razu odwolalem sie do sadu aby ten przywrocil mi termin odwolawczy.
    Sad niestety nie uznal mojego odwolania twierdzac ze wysylal pisma itp.
    No ok wysylali ale ku$%^ skoro mnie nie bylo to jak moglem to odebrac i
    sie odwolac??? Nie popuszcze im i bede sie odwolywal dalej od decyzji
    sadu poniewaz zalezy mi na rozpatrzeniu sprawy w trybie normalnym.