  • Data: 2008-11-24 17:14:03
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: "Kamil K." <n...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Przecież dostałeś pouczenie o treści art. 75 §1 kpk - więc o co ci chodzi ?
    > już po zawodach.

    Wiem ze dostalem ale to nie zmienia faktu ze kurde prawo jest bez
    sensu!! Jak mam odebrac cos, skoro mnie FIZYCZNIE TAM NIE MA I NIE
    MIALEM POJECIA ZE ODBYLA SIE SPRAWA I ZAPADL WYROK !!!! Gdybym cokolwiek
    wiedzial, kontaktowalbym sie z sadem i wypytywal o termin rozprawy itp.
    A ja o tym dowiedzialem sie dopiero jak przyszlo wezwanie do zaplaty 3
    mies. po wyroku!