  • 61. Data: 2008-12-14 22:03:17
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:
    > Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    >> Jeśli już to pomówił. To po pierwsze.
    >
    > Pomówić to może świadek, a on oskarżył.

    Oskarżenie to formalne złożenie aktu oskarżenia.

  • 62. Data: 2008-12-14 22:18:21
    Od: A <...@...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > A zostal zobowiazany do zakupu marchewki w konkretnym spozywczym?

    A to nie miały być trzy dowolne stacje ogólnopolskie? a nie trzy konkretne?
    Może przecież w TRWAM ogłosić jedne.

    A.

  • 63. Data: 2008-12-14 22:43:07
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 23:18:21 +0100, A napisał(a):

    > A to nie miały być trzy dowolne stacje ogólnopolskie? a nie trzy konkretne?
    > Może przecież w TRWAM ogłosić jedne.

    No wlasnie konkretnych (TVP, Polsat i TVN). O ile nakaz przeprosin w
    ogolnopolskiej telewizji bylby zrozumialy (rowniez ze wzkazaniem czasu
    najwiekszej ogladalnosci), to cos takiego wyglada na szykane.
    To nie jest zadosuczynienie, tylko niewspolmiernie surowa kara.

    Prawnicza i lekarska klika ma sie dobrze. Ustawy majace ulatwic dostep do
    zawodow prawniczych zostaly uwalone przez (oczywiscie obiektywnych;>)
    prawnikow. Zostalo jeszcze przysrac macicielowi na dowidzenia.

    W jednym przypadku uznaje sie, ze publiczne nazwanie kogos chamem, albo
    alkoholikiem jest OK, w drugim rujnuje sie komus zycie.
    Panstwo "prawa".

  • 64. Data: 2008-12-14 23:22:31
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > W jednym przypadku uznaje sie, ze publiczne nazwanie kogos chamem, albo
    > alkoholikiem jest OK, w drugim rujnuje sie komus zycie.
    > Panstwo "prawa".

    Ja widzę różnicę w wypowiedzeniu subiektywnej opinii (*uważam*
    prezydenta za chama) przez człowieka postrzeganego trochę jako oszołoma,
    którego należy traktować pół-serio, a mocnej sugestii (*już nigdy
    nikogo* nie pozbawi życia) przez człowieka chcącego być postrzeganym za
    strażnika sprawiedliwości (i prawa).

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 65. Data: 2008-12-14 23:41:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Powiem to inaczej: Każdemu całowiekowi a nawet politykowi może się
    > zdarzyć czasem coś "chlapnąć językiem". To co z czynu Ziobry zrobiło
    > coś zasługującego moim zdaniem na taką karę to brak wycofania się,
    > sprostowania lub doprecyzowania w miarę szybko po tej konferencji
    > (dzień lub dwa) i twardy upór w długotrwałym podtrzymywaniu
    > wygłoszonego być może pod wpływem emocji i/lub chwili twierdzenia.

    ale jak miał sie wycofac, skoro wszystko co mowił i co robił w tamtym
    okresie nie miało na celu dbania o interes pacjenta. Robił to po to, aby
    zdobywac glosy wyborcow budujac wizerunek twardej partii, bezkompromisowo
    walczacej z przestepcami.
    To nie było cos co mu sie wymskneło - to była przygotowana konferencja
    prasowa.
    Wypsneło to sie tej pani minister na temat czerwonej torebki...

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

  • 66. Data: 2008-12-15 08:17:51
    Od: manix <c...@w...eu>

    On 15 Gru, 00:41, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    > Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

    Jeśli chodzi o zachowanie się polityków to jeśli już piszesz to napisz
    prawdę, każdy kto znajdzie lub jest blisko zdobycia odpowiedniego
    stanowiska potrafi zatracić swoją świadomość i zachowywać się inaczej
    niż wcześniej.
    Dlaczego do tej pory nie wprowadzono zasady odpowiedzialności za
    skutki działania polityków będących przy władzy?
    Istnieje tylko zemsta i podkopy polityczne, gdyby istniała taka
    odpowiedzialność na pewno nie było by tak wielu chętnych na te
    stanowiska i może społeczeństwo wreszcie widziało by poprawę swojego
    bytu.

  • 67. Data: 2008-12-15 08:33:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jak np. cena adwokata, cena radcy, cena sądu czy cena komornika?
    Ewentualnie mozemy pójść do restauracji, gdzie w karcie umieszczą wpis "nasz kucharz
    dokłada tzw. należytej staranności, nie przychodzi do pracy, gdy mu się nie chce, i
    za nic nie odpowiada, nawet jak klient się porzyga lub umrze"?
    JaC

    -----

    > Na szczęście żyjemy w kraju, w którym ceny ustalane są przez sprzedających i
    pośrednio przez kupujących, a nie przez biegłych sądowych.

  • 68. Data: 2008-12-15 08:49:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <i...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > moim zdaniem wyrok niesprawiedliwy, bo oplacenie ogłoszeń przerasta
    > dorebek życia.

    zaprawde powiadam wam ze godne to i sprawiedliwe
    moze da to do myslenia innym obszczymurkom z wiejskiej, ze nalezy sie liczyc
    ze slowami

  • 69. Data: 2008-12-15 17:11:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@w...eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jeśli chodzi o zachowanie się polityków to jeśli już piszesz to napisz
    > prawdę

    a w ktorym miejscu z prawda sie minałem?
    P.S. Przed odpowiedzia, zerknij szybko do netykiety - szukaj pod hasłem -
    pisanie pod cytatem.

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz

  • 70. Data: 2008-12-15 17:45:39
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

> [...]
    > walczacej z przestepcami.
    > To nie było cos co mu sie wymskneło - to była przygotowana konferencja

    Mi się wydaje że w którymś momencie stosował przynajmniej w mediach
    linie obrony "wymskło mi się" ale tylko cudzą głowę za to dam :-)

    > Wypsneło to sie tej pani minister na temat czerwonej torebki...

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Strach ma wielkie oczy.