  • 71. Data: 2008-12-15 18:41:17
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mi się wydaje że w którymś momencie stosował przynajmniej w mediach
    > linie obrony "wymskło mi się" ale tylko cudzą głowę za to dam :-)

    nawet gdyby taka taktyke stosowal, to i tak wiedzielibysmy, ze kłamie.
    Niemniej podoba mi sie podejscie bylego ministra sprawiedliwosci - nie
    przeprosze, bo sad nie uwzglednił... cos tam, cos tam...
    Czyli teraz tak mozna?
    Nie zaplace podatku, bo co prawda US mi naliczył ale pani urzednik cos tam
    cos tam.

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 72. Data: 2008-12-15 19:05:03
    Od: i...@g...com

    przeciwko Z. przemawia brak skruchy i jakichkolwiek przeprosin. z tym
    się trzeba zgodzic, ale mimo to "kara techniczna" (bo nie
    zadośćuczynienie) w postaci kosztu ogłoszeń jest niewspółmierna. Co
    ciekawe SA wydał dzisiaj komunikat, gdzie tylko przyznał sie do
    "winy". stwierdzili, że powód miał prawo żądać sprostowania w taki sam
    sposób w jak miało miejsce upowszechninie informacji i sąd wcale nie
    brał pod uwage jakie są koszty emisji takich sprostowań...
    wczoraj w dyskusji w tnv24 jedenz polityków bronił sądu i twierdził,
    że sąd wydał właściwie surowe orzeczenie i nie można twierdzić, że nie
    znał kosztu emisji ogłoszeń - widać, że poltyk był w zupełnym błędzie,
    a mówił to jako rzecz oczywistą :)

    gdyby ogłoszenie kosztowało 2 mln usd (powiedzmy w CNN) to sąd też by
    orzekł podobnie, bo jego koszt nie interesuje...

  • 73. Data: 2008-12-15 19:27:57
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 14:25:04 -0800 (PST), i...@g...com napisał(a):

    > właśnie jak nie ma kasy to za co opublikuje?
    >
    > czy ktoś go zmusi do emisji reklam, jeśli tak to w jaki sposób.

    Coś mi się przypomina że coś podobnego już było jakiś czas temu ...
    Nie wiem czy takim przepraszanym nie miał być któryś z p. Kaczyńskich ... a
    przepraszającym Lech W. ;)
    W każdym razie sprawa szła w kierunku że przepraszany SAM CHCIAŁ WYKUPIĆ w
    TV przeproszenie a następnie windykować "za wyłożoną" kasę na te
    przeproszenie.

  • 74. Data: 2008-12-15 19:32:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <i...@g...com> napisał

    > stwierdzili, że powód miał prawo żądać sprostowania w taki sam
    > sposób w jak miało miejsce upowszechninie informacji i sąd wcale
    > nie brał pod uwage jakie są koszty emisji takich sprostowań...

    Pozwany mógł podnieść kwestię kosztów, zrobił to?

  • 75. Data: 2008-12-15 19:40:46
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 16:24:33 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > A przenoszenie na sale operacyjna i odlaczanie aparatury, to co jest?

    Czy to było przedmiotem tego przewodu sądowego? Kliki lekarskie?
    Kliki kleru? Kliki palestry?
    Czy może raczej przedmiotem przewodu sądowego było konkretne stwierdzenie
    czegoś przez b. ministra sprawiedliwości?
    Skupmy się na meritum sprawy a nie na "całokształcie" bo za chwilę
    dojdziemy że np. winni są rolnicy/górnicy/nauczyciele ;)

  • 76. Data: 2008-12-15 19:44:09
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2008 11:05:03 -0800 (PST), i...@g...com napisał(a):

    > gdyby ogłoszenie kosztowało 2 mln usd (powiedzmy w CNN) to sąd też by
    > orzekł podobnie, bo jego koszt nie interesuje...

    Ale w jakich konkretnie stacjach juz go zainteresowalo?

  • 77. Data: 2008-12-15 19:49:22
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Użytkownik <i...@g...com> napisał

    > Pozwany mógł podnieść kwestię kosztów, zrobił to?

    Widać był za bardzo przekonany o swojej wygranej i zaniedbał rutynowo
    zalecanej zahaczającej o paranoje ostrożności procesowej.

    Uczta się ludziska na cudzych błędach, wtedy nauka wychodzi *taniej* :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Biały człowiek mówi o Jezusie - my z Nim rozmawiamy.

  • 78. Data: 2008-12-15 19:58:44
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Alek" napisał:
    > Masz jakies dowody na to, że Ćwiąkalski miał wpływ na to orzeczenie
    > czy tylko tak sobie popierdujesz?

    mam wikecej niz dwie szare komórki, wystarczy?:O)
    a kto niby jest ministrem sprawiedliwości?
    jaka to niby ekipa rządzi?
    chyba ze uważasz że oni tam naprawdę nic nie robią?:O)

    p.s. a ta żenada z oskarżaniem polskich żołnierzy to już normalnie
    ćwokalskiemu słoma z butów wyłazi:O(

  • 79. Data: 2008-12-15 20:04:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał

    > Widać był za bardzo przekonany o swojej wygranej i zaniedbał
    > rutynowo
    > zalecanej zahaczającej o paranoje ostrożności procesowej.

    I taki gamoń miałby wykonywać np. zawód adwokata?
    Dobrze że tym razem kuku zrobił sobie a nie jakiemuś nieboraczkowi.

  • 80. Data: 2008-12-15 20:07:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał

    > Ale w jakich konkretnie stacjach juz go zainteresowalo?

    Nie wiem, ale zapewne powód tego właśnie zażądał a pozwany
    nie zaoponował. Przynajmniej w trakcie procesu, bo teraz to
    kwiczy, ale juz za późno.