  • 11. Data: 2007-08-17 19:33:09
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 17 sierpnia 2007 21:20
    (autor ars
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fa4sol$cir$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Czesc rzeczy powinna byc w tym kraju darmowa... bo kto to widzial, zeby za
    > podst potrzebe fizjologiczna nawet 2zł płacic...

    Szeląg dam od wychodu, nie zjem, jeno jaje:
    Drożej sram, niźli jadam; złe to obyczaje.

    Czy się stoi czy się leży, sraczyk polakowi się należy.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-08-17 19:47:23
    Temat: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Mam pytanko : co jezeli nie wymienie starego ksiazeczkowego dowodu
    > osobistego do konco tego roku ? Nie liczac tego ze nei dostane np kredytu
    > czy slubu to co jeszcze mi grozi ? Chcialem zapisac sie "w kolejke" na 2

    Np. nie dasz rady złozyc wniosku o paszport.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 13. Data: 2007-08-17 19:53:03
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "ars" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > Dziwi mnie po co ludzie zostawiaja wszystko na ostatnia chwile a potem placza,
    > ze sa poszkodowani.

    a ja Ci wytłumacze - nowy dowód jest płatny i ma ograniczoną ważność - im
    później go wymienie, tym później będę musiał wymienić ten nowy na nowszy

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2007-08-17 19:59:44
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    > Użytkownik ars napisał:
    > [..]
    >
    > Jeżeli rząd wyznacza termin, to powinien potrafić obsłużyć w OSTATNIEJ
    > chwili WSZYSTKICH, którzy wtedy przyjdą zrealizować ten niewolniczy
    > przymus.
    >
    > Jeżeli rząd tego nie potrafi to ...
    >
    > nie będę kończył, wiadomo co.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Dokładnie tak: ten pieperzony kraj a raczej jego władza dowali Ci jak tylko
    z czymś nie zdążysz o czasie więc powinni zapewnić wszystkim ustawowy termin
    wymiany dowodu, nawet jak złoże wniosek 31 Grudnia to psim obowiązkiem jest
    wydać mi nowy w przewidzianym terminie i ich problemem jest jak to
    zrobią.... swoją droga stary dowód wydawany był bezterminowo, skoro go nie
    zgubiłem ani sie nie zniszczył to o co tu chodzi? Jak nie wiadomo o co.....

  • 15. Data: 2007-08-17 20:20:04
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Fri, 17 Aug 2007 20:48:22 +0200, od Cezar :

    > Teraz tez nie mam zamiaru isc i stac jak cymbal 3h w kolejce, pojde w
    > polowie nastepnego roku jak one juz znikna.

    Ja wymieniłem dowód w 2002 roku. Stałem w kolejce 15 minut, dowiedziałem
    się, że muszę przywieźc papier z rodzinnej miejscowości, potem znów ok. 20
    minut, a po mieiącu po odbiór 5 minut.
    Już w 2002 roku wiedziałem, że książeczki zielone się skończą wcześniej czy
    później. Na wymianę dowodu niestety musiałem urwać się z roboty.
    Niestety urzędy służące obywatelom pracują w nieodpowiednich godzinach jak
    na polską rzeczywistość. Powinny przez 3 dni w tygodniu pracować
    przykładowo 12:00-20:00 z czego przyjęcia interesantów 14:00-19:30, a 2 dni
    w tygodniu 8:00-16:00 a przyjęcia klientów: 8:15-14:00

    a tak już troche poza tematem, to w wielu krajach UE urzędy są czynne
    jeszcze krócej, nie mówiąc już o sklepach spożywczych.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://www.wizy.warszawa.pl http://grupy2.3mam.net http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net

  • 16. Data: 2007-08-17 20:36:06
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:fa4oes$l6o$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Jeżeli rząd wyznacza termin, to powinien potrafić obsłużyć w OSTATNIEJ
    > chwili WSZYSTKICH, którzy wtedy przyjdą zrealizować ten niewolniczy

    to ty chyba jestes cudotworcą jak to potrafisz zrobić.

  • 17. Data: 2007-08-17 20:38:14
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "J.S" <r...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > obowiązkiem jest wydać mi nowy w przewidzianym terminie i ich problemem

    masz ochote dorzucić jeszcze 5% do swoich podatków na ten psi obowiązek.
    Nie? To po co szczekasz.

  • 18. Data: 2007-08-17 20:38:56
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message

    > Użytkownik "ars" <a...@y...com> napisał w wiadomości

    > A mnie wkurza chamstwo polskiego rządu, który żąda pieniędzy za
    > dokument, który każdy MUSI posiadać. I nie chodzi tu o te marne 30 zł, co
    > raczej o fakt, że rząd otwarcie pokazuje, że obywatel jest tylko po to aby
    > go wyskubać przy każdej nadarzającej się okazji. Co jak co, ale podstawowy
    > dokument tożsamości, powinien być zapewniony przez państwo polskie.

    A odpowiedz na pytanie kto zapłaci jak będzie za darmo?

  • 19. Data: 2007-08-17 20:42:30
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Ja wymieniłem dowód w 2002 roku. Stałem w kolejce 15 minut, dowiedziałem
    > się, że muszę przywieźc papier z rodzinnej miejscowości, potem znów ok. 20
    > minut, a po mieiącu po odbiór 5 minut.

    Wiesz.... sa tacy, ktorym "skradziono" tablice rejstracyjne dzien po tym,
    jak pojawily te nowe, biale i "unijne". Sa tez tacy, ktorzy musza miec nowy
    dowod, "bo jest nowy". Albo paszport nowy, bo na okladce pojawilo sie "UE".
    A ja to pier.... zrobie se ten dowod za rok i tez bedzie dobrze.

    Cezar

  • 20. Data: 2007-08-17 21:08:25
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A odpowiedz na pytanie kto zapłaci jak będzie za darmo?

    A co ty chrzanisz ... ja dzis w urzedzie dostałem 4 sztuki zdjec
    biometrycznych, a chwile potem dowiedziałem sie, ze potrzeba tylko 2. W
    nast. tygodniu bedzie zadyma.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl