  • 211. Data: 2007-08-21 19:24:29
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Tak i to wlasnie kosztuje panstwo polskie 50mln zlotych... zadowolony?
    > zaplacisz 30zl + sciepa ekstra na 50 baniek. Tylko po co ja mam Ci do tego
    > doplacac? nie chce... ci po nowym roku powinni placic 36,25zl, zeby z
    powodu
    > swojej glupoty pokryc dodatkowe koszty... i nie mow mi, ze to z powodu
    > panstwa... Ty sam zakladasz, ze chcesz wymienic w styczniu czyli po
    > terminie. I teraz 8mln spoznialskich powinno zrzucac sie na 50mln, proste
    > nie? a jak sie cos nie podoba to wypad z kraju tam gdzie maja dozywotnie
> [...]

    Hmmm. Czy ty sie czasmi nie pomyliles ?? Zastanow sie co piszesz. Juz drugi
    raz odpowiadasz nie na temat. Troll ? Chyba popmylily Ci sie watki bo ja nie
    poruszalem tematow na ktore mi tu odpowiadasz. Czy ja cos pisalem o tym ze
    Panstwo musi sie wyrobic w czasie itp itd ? Moze jakis cytat ? Ale jak juz
    tak bez sensu mamy sobie pisac to tez Ci odpowiem : od pietnastu do
    dwudziestu trzech. Albo mniej. nie pamietam. A moze Jamajka lub Meksyk ?

    Fantom
    ps. Tak swopja droga co do tematu ktory wlasnei poruszyles - to ja robiac
    dowod w 2008 roku obciaze mniej panstwo niz robiac w grudniu 2007 - a to z
    tego powodu ze za kilka lat znowu nie dostane przymusu wymiany dowodu ktory
    juz jest przestarzaly i ostatnie sztuki wydali w 2007. A jezlei nowy dowod
    bedzie drozszy to trudno - kazdy tyle zaplaci i to nie z powodu "kary" ale
    dlatego ze Panstwo wymyslilo kolejne wzory (moze lepsze) i wg nich sa one po
    prostu drozsze. A chce wyrabiac w 2008 roku (jzu o tym pisalem ale czytasz
    chyba inny watek i na inny odpowiadasz wiec sie nie za bardzo orientujesz)
    na 99% beda NOWE druki po raz kolejny. I dlatego wole to zrobic w 2008.