  • 181. Data: 2007-08-20 02:01:16
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:faa4gm$th1$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:46c89198$1@news.home.net.pl Marcin Wasilewski

    > IP postów witka wskazuje na USA (przynajmniej postów wybranych z ostatnich
    > paru miesięcy i z tej grupy, więcej nie chciało mi się przeglądać ). To -
    > oczywiście - niewiele znaczy, można tym manipulować.
    > Tak czy inaczej na grupie poświęconej prawu należy oczekiwać od poważnych
    > (lub chcących uchodzić za poważnych) dyskutantów podstaw prawnych i/lub
    > innych dowodów przedstawianych twierdzeń.

    już raz podstawy prawne ode mnie dostałeś i niczego cię to nie nauczyło jak
    widać.

  • 182. Data: 2007-08-20 02:01:58
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > no własnie tak sądziłem, brak jakichkolwiek rozsądnych powodów poza
    > bzdetną ustawą o ewidencji ludnosci...

    oczywiście każdy przepis, który ci nie leży jest bzdetny.

  • 183. Data: 2007-08-20 02:07:40
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Sory, ze co? konkurencja? Chyba nienormalny jestes i zyjesz w swiecie
    > scfi.
    > TRoz to w Polsce powinni jeszcze doplacac do kont.
    > Facet, Margaret Thatcher sie do tego przyczynila - hehe

    pierdolisz jak zwykle, bo inaczej już tego nazwać nie można.
    Slyszałeś o licencjach bankowych i kto je wydaje i ile ich w tej chwili
    jest?

    > Znasz sie na tym jak ja na konstrukcji statku kosmicznego. Czlowieku,
    > dowody w Polsce drukuje prywatna spolka! DOTARLO!

    A ja pisze o Anglii w tym zdaniu.
    I uwierz mi, że dokumenty angielskie nikt nie drukuju w Anglii. Musiałby
    być iditotą.

    > Wiecnapsz po angielsku jak ich zapytales.

    > Prawo jazdy/paszport nie sa DOKUMENTAMI OBOWIAZKOWYMI!
    > DOTARLO!

    Jasne, to spróbuj coś bez tych nieobowiązkowych dokumentów załatwić.
    Zostaniesz wyśmiany i wykopany w każdej instytucji.
    Co z tego, że nie jest obowiązkowy jak musisz go mieć. I to najczęsciej nie
    jeden a dwa, a trzeci tez jest mile widziany.
    Spadaj na drzewo z taką dobrowolnością.

    > Do czego wymagane? Do wylegitymowania na ulicy? Do wynajecia domu? Do
    > zalozenia konta w banku?
    > Mozesz sprecyzowac do czego? Najlepiej zadzwon do nich i sie zapytaj.
    > Zapytaj tez kiedy i jaki urzednik wymaga dwuch dokumentow potwierdzajacych
    > tozsamosc. hehehe

    na pewno do zakupu kilku słowników, najlepiej dwóch ortograficznych.

  • 184. Data: 2007-08-20 02:08:56
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > W porownaniu z Polska to jak cywilizacja z dzikim wschodem.
    > Sa tylko trzy kraje gdzie za niezatrzymanie sie do kontroli drogowej
    > strzela sie do niezatrzymujacego sie:
    > Irak
    > Afganistan
    > Polska.

    > Nawet w tych waszych uwielbianych usach sie nie strzela do kogos kto sie
    > nie zatrzymal do kontroli. No chyba, ze na filmach.
    > to tak na marginesie.

    znowu gówno wiesz, ale to szczegół.

  • 185. Data: 2007-08-20 02:10:42
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Sprawa zastrzelonego motocyklisty, ktory nie zatrzymal sie do kontroli...

    ha ha ha, zdaje się, że twoja wiedza na ten temat sprowadza się do tego co
    przeczytałes w gazetach.

  • 186. Data: 2007-08-20 02:12:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > Tak samo polecam. Motocyklista podejrzany jechal na zupelnie innym
    > pojezdzie, w zupelnie innym miejscu.

    To oczywiście tez przeczytałeś w gazetach?

  • 187. Data: 2007-08-20 02:14:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > A jak nie bede nosic przy sobie ksiazeczki ani zadnego innego typu
    > paszport to wogule nic nie ukradna.

    masz rację
    wogule nic a nic.

  • 188. Data: 2007-08-20 08:18:30
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2007 21:59:44 +0200, J.S napisał(a):

    > swoją droga stary dowód wydawany był bezterminowo

    Naprawdę czy tylko Ci się wydaje że był wydany bezterminowo?

    Henry

  • 189. Data: 2007-08-20 11:24:10
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 00:31
    > (autor swen
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <Gw3yi.8514$ka7.7967@newsfe4-gui.ntli.net>):

    > I też ich wtedy kosmici wybrali... Kurde... 7 lat rządzą kosmici i naród
    > nie
    > protestuje. Czyżby narodowi jednak rządy kosmitów pasowały?

    Tak, kosmito.

    > Gdzieniegdzie... I z wielkiego ustępstwa. Bo książeczki są warte tyle ile
    > papier toaletowy.

    Z rzadnego usteopstwa, ksiazeczka warta byla tyle samo co plastik.

    > To jak bardzo niewolniczym krajem są Niemcy, gdzie zezwolenia musisz mieć
    > na
    > jeszcze więcej spraw... W Polsce każdy może robić co chce... W Niemczech
    > jak chcesz mieć piekarnię, to musisz mieć stosowne zaświadczenia, że
    > umiesz
    > piec. I to osobne na pieczywo i osobne na ciastka!

    Udokumentowanie profesji to co innego niz koncesja na handel, pozwolenia na
    handel itp.
    Jestem jak najbardziej za tym, by nie dac piekarzowi otworzyc gabinetu
    lekarskiego, chyba, ze ma stosowne udokumentowane umiejetnosci.
    Widzisz, to tym sie rozni, ze w Polsce byle kto moze otwierac gabinety
    lekarskie, piekarnie itp. Natomiast by handlowac, to juz trzeba miec kase na
    koncesje, bo handel zostal zarezerwowany dla pewnych osob.

    > Do tego dostępność urzędów i urzędników jest jeszcze niższa. Kiedyś
    > nieopatrznie zajechałem na godzinę 11 do konsulatu w Opolu... Wyczytałem,
    > że konsulat otwarty do 12, więc wyjechałem z Zabrza rano tak, żeby kole 11
    > być... Niestety okazała się kolejka i o 12 jeszcze stałem przed bramą.
    > Przyszedł strażnik, zamknął bramę i powiedział szlus. Nikt się nie
    > przejmował tym, że około 6 osób zostało nieprzyjętych i przyjechanych z
    > daleka. Koniec godzin przyjmowania interesantów i już.

    A moze dla tego, ze to byl konsulat w Opolu, czyli jak mniewam w Polsce?

    > A jakoś pomimo, a raczej dzięki, ,,zniewoleniu'' porządkiem Niemcy pracują
    > najkrócej wśród państw cywilizowanych. Mają też jedną z najlepiej
    > rozwiniętych gospodarek, a do tego bardzo silny system socjalny. Tylko, że
    > oni od zawsze wiedzieli, że porządek musi być. I wolność to wolność a nie
    > anarchia.

    Porzadek i dobre prawo oraz ustawodastwo to jedno, a badziew, oszustwa,
    korupcjie i prywata to drugie.
    U mnie nigdy nie bedzie przyzwolenia na prawo ktore daje pewnym osoba
    mozliwosci okradania kraju.
    Poraz kolejny prosze o odroznianie porzadku od zlodziejstwa.

  • 190. Data: 2007-08-20 11:27:49
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > jest?

    > A ja pisze o Anglii w tym zdaniu.
    > I uwierz mi, że dokumenty angielskie nikt nie drukuju w Anglii. Musiałby

    Choc by byly drukowane na marsie to sa nieobowiazkowe i w wiekszosci
    darmowe.

    > Jasne, to spróbuj coś bez tych nieobowiązkowych dokumentów załatwić.
    > Zostaniesz wyśmiany i wykopany w każdej instytucji.

    Wiesz gdzie jest roznica miedzy OBOWIAZKIEM a DOBROWOLNOSCIA?

    > Co z tego, że nie jest obowiązkowy jak musisz go mieć. I to najczęsciej
    > nie jeden a dwa, a trzeci tez jest mile widziany.

    A dlaczego nie 10?

    > Spadaj na drzewo z taką dobrowolnością.

    Jak kaza ci sie wytatulowac na czole z numerem tez bedziesz tak pierdolic?

    > na pewno do zakupu kilku słowników, najlepiej dwóch ortograficznych.

    No widzisz, nawet nie potrafisz napisac do czego w urzedzie ci potrzebny
    ID - zapytaj znajomych "rodowitych" anglikow, pewnie ci powiedza.