  • Data: 2004-11-14 14:55:04
    Temat: Co byście radzili? (reklamacja butów)
    Od: "-=ktos=-" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Dwa tygodnie temu kupilam zimowe buty,ale mimo szczerych checi nie
    nadaja sie do uzytkowania. Problem w tym, że buty mają w środku przyszyte
    usztywnienie na pięte, które strasznie obciera kostke. Nawet po 5cio
    minutowym spacerze skóra na kostkach przeciera się i krwawi.
    Numer buta jest na pewno dobrze dobrany, więc pozostaje tylko wada
    fabryczna(chyba).
    Czy mam jakies podstawy do reklamacji ewentualnie zwrotu pieniędzy lub
    wymiany na inny model?
    Jeśli pójde zareklamować buty a sprzedawca odmówi ich przyjęcia jakich
    argumentów mogę użyć??
    Dodaje że moja wiedza z zakresu reklamacji jest znikoma dlatego z góry
    dziękuje za każdą odpowiedź.