  • 1. Data: 2005-07-05 18:18:35
    Temat: Clo na palmtopa z USA
    Od: "Maciek" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    prosze o informacje odnosnie wysokosci cla i innych oplat w przypadku gdy
    kupie na eBay'u amerykanskim iPAQ'a za 160 dolarow. Czy w takim przypadku
    zaplace clo? Jesli tak, to w jakiej wysokosci? Na jakie oplaty musze byc
    jeszcze przygotowany i jak odbywa sie proces clenia takiej przesylki?
    Dziekuje za pomoc!
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2005-07-05 19:11:34
    Temat: Re: Clo na palmtopa z USA
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
    > prosze o informacje odnosnie wysokosci cla i innych oplat w przypadku gdy
    > kupie na eBay'u amerykanskim iPAQ'a za 160 dolarow. Czy w takim przypadku
    > zaplace clo?
    Nie.
    Zaplacisz VAT. 22% od ceny palmtopa + ceny przesylki.
    Zaplacisz tez za "clenie" (jakos to sie madrze nazywa).

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 3. Data: 2005-07-05 21:14:24
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Nie.
    > Zaplacisz VAT. 22% od ceny palmtopa + ceny przesylki.
    > Zaplacisz tez za "clenie" (jakos to sie madrze nazywa).

    Dziwne, ja za moje zakupy do 200 USD nigdy jeszcze nic nie placilem.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com