  • Data: 2003-07-01 12:28:51
    Temat: Ciekawostka - PZU
    Od: "Tomasz Rusiecki" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj w oddziale PZU w Jeleniej Gorze spotkalem sie z nadzwyczajna rzecza.
    Tzn. Pani Anna P. szefowa sekcji likwidacji szkod stwierdzila, ze
    rozporzadzenia wewnetrzne PZU sa dla niej wazniejsze niz obowiazujace prawo
    :)
    A w odpowiedzi na moja prosbe o zwrot kosztow wypozyczenia auta na czas
    likwidacji szkody (z OC sprawcy) poradzila mi, zebym sobie wypozyczyl od
    kogos auto za darmo, bo PZU nie ma pieniedzy na wyrzucenie. Niestety nie
    zgodzila sie pozyczyc mi swojego auta ;)

    Pozdr
    TR