  • Data: 2003-07-02 12:47:31
    Temat: Re: Ciekawostka - PZU
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "INTERLEX" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:bdu83s$i6j$1@news.onet.pl...
    > Tomek zwrot kosztow nalezy ci sie wylacznie jesli samochod jest ci
    niezbedny
    > do pracy, w innym przypadku nic z tego

    a to niby dlaczego ? jesli codziennie samochod uzywam dojezdzam do pracy to
    w zwiazku z niezawinionym przezemnie unieruchomieniem samochodu wypozyczam
    samochod z wypozyczalni lub jezdze taksowkami.. to chyba normalne ze szkode
    trzeba zadoscuczynic a to nie znaczy ze tylko naprawic samochod.. ostatnio
    ubezpieczalnie dostaly troszke po dupie bo mozna sie ubiegac o straty
    wynikle ze straty wartosci pojazdu wynikle z tego iz pojazd bedzie po
    naprawie a jak kazdy wie przy sprzedazy takiego autka na pewno dostaniemy
    mniej niz ze sprzedazy pojazdu nienaprawianego... wiec radze isc do
    dyrektora p[owiedziec ze g***no mnie to obchodzi i auto pozyczam a jesli nie
    zwracaja pieniazkow kierujesz sprawe do sadu.. jest inne tez wyscie ..
    poszukaj warsztatu ktory ma umowe z pzu na naprawy powypadkowe i zazadaj
    samochodu zastepczego.. zaloze sie ze warsztat stanie na glowie zeby ci go
    dac abys tylko zostawil u nich samochod do naprawy...

    pozdrawiam