  • 21. Data: 2024-06-14 08:37:27
    Temat: Re: Cenzura
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 13-06-2024 o 20:49, J.F napisał:

    > A faktycznie - nczas.com zablokowany.
    > Tez na DNS, ale jakoś inaczej.
    >
    > Czym podpadli i jak uzasadniono ?
    > Widzę, ze to juz ponad rok.

    nie uzasadniono niczym. Nawet podczas rozprawy (jakaś się już odbyła)
    zasłaniano się tajemnicą.... Z tego co pamiętam jest wyrok, ze mają
    znieść to zabezpieczenie, ale z prawa służby i rządzący korzystają tylko
    jak jest im wygodnie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 22. Data: 2024-06-14 12:35:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 07:43:26 +0200, Trybun wrote:

    > Chyba mylisz cenzurę z propagandą.

    Zdecydowanie nie z propagandą. Może z czymś innym.

    > Można? Czyżby?, pokaż dostępne źródło informacji niezgadzające się z
    > ogólnie przyjętą  dostępną wersją narracji.

    Kazda "firma medialna" może opublikować wszystko.

    Pytanie tylko, co ją potem spotka i w jakim czasie. Ale mleko się już
    rozlało.
    Zresztą patrz - taśmy z Sowy, emaile Dworczyka.

    Ale ten nczas jest zastanawiający i niepokojący.

    Duzo takich zablokowanych stron jest ?

    J.

  • 23. Data: 2024-06-14 18:45:32
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 14.06.2024 o 07:40, Trybun pisze:

    > Jednak zdaje się ktoś musi fizycznie za tym stać..

    Generalnie okupant.
    Bydełko trzeba trzymać krótko.
    Ale po nazwisku nie dojdziesz :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z Sharm El Sheik (Egipt)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 24. Data: 2024-06-15 10:42:00
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

> [...]

    Uwielbiam takie mądrości psychicznych :)

  • 25. Data: 2024-06-15 14:24:27
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 14.06.2024 o 18:45, Wiesiaczek pisze:

    > Generalnie okupant.
    > Bydełko trzeba trzymać krótko.
    > Ale po nazwisku nie dojdziesz :)

    I zdaje się to cały urok (na psa) takiej demokracji. Nie ma komu sądzić
    i nie ma kogo. Hitlerowska tysiącletnia rzesza, to płotka wobec hydry
    pseudodemokratycznej która powoli opanowuje świat, to ma wszystkie atuty
    aby trwać wiecznie.

  • 26. Data: 2024-06-15 14:25:42
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 14.06.2024 o 12:35, J.F pisze:

    > Zdecydowanie nie z propagandą. Może z czymś innym.

    "Cenzura zajmuje się publikowaniem wiadomości", zdaje się to Twoje słowa.

> [...]
    > rozlało.
    > Zresztą patrz - taśmy z Sowy, emaile Dworczyka.
    >
    > Ale ten nczas jest zastanawiający i niepokojący.

    Chyba wszystkie które stoją do konfrontacji z oficjalnymi informacjami.
    Reżym zablokował nawet tak śmieszną stronę jak "Myśl Polska",. Czego oni
    się tak boją prawdy, a jeżeli nie prawdy, to choćby samej oceny
    informacji przez słuchacza? Ale w sumie to pies tam ich trącał, Dużo
    ważniejsze jest to  dlaczego w tym oficjalnie demokratycznym kraju można
    spokojnie prowadzić takie praktyki?

  • 27. Data: 2024-06-15 16:17:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.06.2024 o 14:25, Trybun pisze:
> [...]

    I pewnie dlatego został zablokowany.
    Rozpowszechnianie i nawoływanie do nienawiści jest bardzo niepokojące.

    > Chyba wszystkie które stoją do konfrontacji z oficjalnymi informacjami.

    Bzdura.
    Strony świrów o płaskiej Ziemi mają się dobrze.
    Oficjalnie magia nie istnieje i jakoś nikt nie blokuje stron z horoskopami.
    O stronach ugrupowań religii wszelakich z litości nie wspomnę, pomimo
    tego, że oficjalne informacje są takie, że chodzenie po wodzie nie jest
    możliwe.

    > Reżym zablokował nawet tak śmieszną stronę jak "Myśl Polska",.

    Pewnie ich dowcipy były zbyt wysublimowane i w trosce o zagrożenie
    zdrowia i życia obywateli - żeby im ze śmiechu brzuchy nie popękały -
    zostali zablokowani.

    > Czego oni się tak boją prawdy, a jeżeli nie prawdy, to choćby samej oceny
    > informacji przez słuchacza?

    Publikowanie celowych kłamstw, szerzenie niebezpiecznych fejków i
    onuckiej kłamliwej propagandy może stwarzać (i stwarza) zagrożenie.
    Co do możliwości intelektualnych oceny tego typu informacji przez
    słuchaczy tu masz przykład:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pizzagate

    Nie wszyscy potrafią samodzielnie dojść do wniosku, że te strony, to
    tylko taki żart, tyle, że mało śmieszny. Niestety, spora część ich
    słuchaczy bierze to na poważnie.

    Tak na marginesie... nadal nie wiesz jaki Ziemia ma kształt, czy może
    coś się zmieniło?

    > Ale w sumie to pies tam ich trącał, Dużo
    > ważniejsze jest to  dlaczego w tym oficjalnie demokratycznym kraju można
    > spokojnie prowadzić takie praktyki?

    Tak samo jak można oficjalnie w demokratycznym kraju zabrać komuś prawo
    jazdy, niebezpiecznych wariatów trzymać w izolacji, a małolatowi nie
    sprzedać fajek, wódki i biletu do kina na film dla dorosłych.

    Te strony są blokowane, bo są niebezpieczne. To zupełnie inny kaliber
    niż żarty o płaskiej Ziemi i przepowiadanie szczęśliwej przyszłości
    przez wróża Macieja.

    A specjalistą od blokowania stron bezpiecznych jest władca Onucowa
    Wielkiego. I tylko przypadkiem tak się jakoś dziwnie składa, że na
    blokowanie tych dziwnych i "śmiesznych stronek" oburzają się najczęściej
    jego zwolennicy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 28. Data: 2024-06-15 16:47:16
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > informacji przez słuchacza? Ale w sumie to pies tam ich trącał, Dużo
    > ważniejsze jest to  dlaczego w tym oficjalnie demokratycznym kraju można

    Bo demokracja jest utopijnym kurewstwem promującym bandyckie metody.
    Wietnam, Irak, kolonie są przykładami najazdów władzy demokratycznej.
    Ogólnie demokracja utrzymuje się z rozbojów i kolonizacji innych krajów.
    Innych przykładów nie znalazłem, ale może ktoś coś?
    Dziś spotkałem Niemkę z Rosji, która uważa że jej jest dobrze (wiadomo)
    a jeśli komuś dzieje się krzywda, to jego wina bo jest głupi.
    Myślę, że takie podejście pozwala jej spokojnie spać ale może i coś w
    tym jest?
    Zastanawiam się, czy jeśli bandzior nie umiejący czytać obrabuje
    profesora, to który z nich jest głupi?

  • 29. Data: 2024-06-15 17:27:45
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Ogólnie demokracja utrzymuje się z rozbojów i kolonizacji innych krajów.
    > Innych przykładów nie znalazłem, ale może ktoś coś?

    Np. Rosja...

  • 30. Data: 2024-06-16 08:16:27
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 15.06.2024 o 16:47, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > tym jest?
    > Zastanawiam się, czy jeśli bandzior nie umiejący czytać obrabuje

    Ale żeby prześladować i ogłupiać swoich własnych obywateli? Przecież to
    ci dyktatorzy sami tworzą tak pięknie brzmiące i wyglądające konstytucje
    w których ani słowa o represyjnym ograniczaniu dostępu do informacji, a
    wręcz jest to zabronione..
    A ja się zastanawiam jak taki zbiór dyktatorskich kanalii jest ciągle
    wybierany przez podobno myślących ludzi. Aż do tego stopnia dajemy sobie
    namieszać w głowach że stajemy się zwykłymi bezmyślnymi kretynami na
    własne życzenie?