  • 81. Data: 2024-06-19 17:01:17
    Temat: Re: Cenzura
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Taki Martin Luther King to też powinien pojechać do sowietów/kacapi
    > zamiast walczyć o "prawa obywatelskie" w USA? (zniesienie apartheidu i
    > innej dyskryminacji)

    Że wy to tacy Martiny Kingowie w wiejskiej wersji PL? :D

  • 82. Data: 2024-06-20 10:22:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Jun 2024 17:01:17 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Że wy to tacy Martiny Kingowie w wiejskiej wersji PL?

    Wyglądają raczej na takich, którzy walczyli o wolność z Nawalnym (ale nie
    razem z nim).

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 83. Data: 2024-06-21 14:28:32
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 19.06.2024 o 13:03, alojzy nieborak pisze:

    > Chodzi o to że Piskorskie z Korwinem mają więcej kasy więc niech se
    > wyjaśniają czemu państwo ich blokuje.

    Nas blokuje, NAS nas pozbawia informacji z legalnych źródeł.. Jakim
    kurwa prawem?

    > Przez 5 miesięcy nie widziałem jego postów na usenecie, a wczoraj jak
    > napisałem że jest wycinany to dziś widzę pojawił się.
    > Cud. Albo on sam coś pozmieniał.

    Może, ale ja stawiam na złych ludzi którzy z owym serwerem nie mają nic
    wspólnego.

    > Jest cenzura, chyba największa na jutuibie. Trza wiedzieć na jakie
    > słowa mają czujki ustawione i używać słów zamienników.

    I taka cenzura serwisu jest jak najbardziej zrozumiała. O ile oczywiście
    bierze ona pod uwagę schematyczne mechanizmy wymienione w regulaminie a
    o blokowaniu nie  decyduje jakiś nawiedzony kretyn. Kiedyś ktoś taki
    zabawiał się w moderatora grupy "historia", ta łajza dopuszczała średnio
    co dziesiątą moja wypowiedź, mimo tego że nie łamałem regulaminu na
    milimetr.

  • 84. Data: 2024-06-21 14:29:03
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 19.06.2024 o 12:07, Olin pisze:

    > Na ukochanej Białorusi albo w Kacapii będziesz miał pełnię praw.
    > Zabierz ze sobą Fiutiniaczka, Nocnika oraz Filipa z dudy i już nie
    > wracajcie.

    Masz coś do powiedzenia poza cyklicznym obsobaczaniem Białorusi i Rosji?
    Jak nie to nie wypróżnij się w tekstach do mnie.

  • 85. Data: 2024-06-21 14:49:21
    Temat: Re: Cenzura (do alojzego)
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 19.06.2024 o 11:23, Trybun pisze:
> [...]

    Sorry Trybun, że pod Twoim postem :)

    Ty alojzy nie pierdol, bo nikogo nie odfiltrowałem za inne zdanie lub
    inne poglądy.
    Nie pamiętam o co poszło, ale musiało być z ciebie kawał chama i tyle.

    September mnie nie odfiltrował, nikt niczego nie zgłaszał.
    No, może ta kurwa Kapelinder (sam się deklarował, że kabluje na mnie za
    poglądy), ale on chyba już zdechł?
    Poza tym wszystko gra. Najwyżej sobie sam popierdoliłeś czytnik i
    kombinujesz.

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 86. Data: 2024-06-21 15:55:57
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-21 o 14:49, Wiesiaczek pisze:

    > Ty alojzy nie pierdol, bo nikogo nie odfiltrowałem za inne zdanie lub
    > inne poglądy.
    > Nie pamiętam o co poszło, ale musiało być z ciebie kawał chama i tyle.

    O to:
    https://groups.google.com/g/pl.misc.elektronika/c/NK
    xFhUH30Oc/m/MKslE5wGAgAJ

    Ostatecznie i tak Ci racji (w tamtym temacie) nie przyznam, ale
    przeprosić mogę.

> [...]
    > poglądy), ale on chyba już zdechł?
    > Poza tym wszystko gra. Najwyżej sobie sam popierdoliłeś czytnik i

    A jednak. Nie było Wiesiaczka i jest Wiesiaczek.

  • 87. Data: 2024-06-21 17:51:21
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 21.06.2024 o 15:55, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    xFhUH30Oc/m/MKslE5wGAgAJ

    > Ostatecznie i tak Ci racji (w tamtym temacie) nie przyznam, ale

    Spoko, wracaj do żywych :)

    > A jednak. Nie było Wiesiaczka i jest Wiesiaczek.

    September robi zamieszanie, bo nawet nie widzę tam mojego wpisu na który
    odpowiadasz.
    Dlatego posiłkuję się od czasu do czasu chmurką, aczkolwiek z wielkim
    obrzydzeniem, bo jest niefiltrowana :)