  • 1. Data: 2024-06-10 16:06:45
    Temat: Janeczek miał GOOOOWNO DO GADANIA
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Był odsunięty od obowiązków jak dyrekcja TVP a po miesiącu wysłano mu
    papier

    ZA TAKIE SKOOORWYSYNSTWO TRZEBA LAĆ PO MORDZIE!

  • 2. Data: 2024-06-10 16:34:26
    Temat: Re: Janeczek miał GOOOOWNO DO GADANIA
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Jun 2024 16:06:45 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Był odsunięty od obowiązków jak dyrekcja TVP a po miesiącu wysłano mu
    > papier
    >
    > ZA TAKIE SKOOORWYSYNSTWO TRZEBA LAĆ PO MORDZIE!

    Ustawicznie mylisz newsy z Pudelkiem. Uświadamiam - to nie to samo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2024-06-11 11:39:45
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Był odsunięty od obowiązków jak dyrekcja TVP a po miesiącu wysłano mu
    > papier
    >
    > ZA TAKIE SKOOORWYSYNSTWO TRZEBA LAĆ PO MORDZIE!

    Tak wyszkolił podległego prokuratura.

    Ale pewnie inaczej byś śpiewał, gdyby tak strzelający żołnierze zabili kogoś z
    twojej rodziny.
    Ale być może ruski talon na balon by ciebie udobruchał :D

  • 4. Data: 2024-06-11 16:55:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Ustawicznie mylisz newsy z Pudelkiem. Uświadamiam - to nie to samo.

    Jeśli wiesz co to jest pudelek to tam SPIERDALAJ

    Nie. Nie musisz odpowiadać. Temat jest dla Ciebie niewygodny.
    Lepiej siedź na swoim "pudelku".

  • 5. Data: 2024-06-11 17:02:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 11:39, n...@o...pl pisze:
    > Ale pewnie inaczej byś śpiewał, gdyby tak strzelający żołnierze zabili kogoś z
    > twojej rodziny.

    Sytuacja prawna jest jasna. Gdyby członek mojej rodziny usiłował
    nielegalnie przekroczyć granicę i groził życiu i zdrowiu polskiego
    funkcjonariusza to dostałby zasłużona karę.

    Jak na razie ani moja rodzina ani znajomi nie są w takiej sytuacji i ten
    stan prawdopodobnie NIGDY się nie zmieni.

    Nie wiem jakich ty masz znajomych i jakim procederem zajmuje się Twoja
    rodzina.

    Dlaczego masz taki usprawiedliwiający stosunek do tych ludzi?

    To przez lewacką indoktrynację czy jesteś DEBILEM z urodzenia?

  • 6. Data: 2024-06-11 17:14:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jun 2024 17:02:16 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Jak na razie ani moja rodzina ani znajomi nie są w takiej sytuacji i ten
    > stan prawdopodobnie NIGDY się nie zmieni.

    No chyba, że przez pomyłke.
    Albo gdy nas z UE wyp* :-)

> [...]
    > Dlaczego masz taki usprawiedliwiający stosunek do tych ludzi?
    > To przez lewacką indoktrynację czy jesteś DEBILEM z urodzenia?

    Ale oni zasadniczo nic złego nie chcą nam zrobić.
    Oni chcą w spokoju do Niemiec dojechać :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-06-11 18:31:57
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Ustawicznie mylisz newsy z Pudelkiem. Uświadamiam - to nie to samo.

    Cieszmy się, że nie wkleja konfederuskich memów dla ułomnych.

  • 8. Data: 2024-06-11 18:33:04
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Sytuacja prawna jest jasna. Gdyby członek mojej rodziny usiłował
    > nielegalnie przekroczyć granicę i groził życiu i zdrowiu polskiego
    > funkcjonariusza to dostałby zasłużona karę.

    Świetnie -- ale oni już wrócili na białoruską stronę.

    Wiem, wiem, jesteś głupi i trzeba brać na to poprawkę.

  • 9. Data: 2024-06-11 18:33:54
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Więcej wiary w błyskawiczne szkolenia "właściwego" podejścia
    > nad-prokuratora Bodnara który jedną kadencje raczej+ ma przed sobą.

    Nie o Bodnarze piszę, panie nie-ogar.

  • 10. Data: 2024-06-11 18:57:08
    Temat: Re: Janeczek miał GOOOOWNO DO GADANIA [Ile Tusk wyda pieniędzy RP3 na płot chroniący Niemcy przed migrantami?]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jun 2024 17:22:23 +0200, A. Filip wrote:

    > <cynizm> No więc "problem" sprowadza się żeby nie przesuszać ich
    > aż tylu żeby ostry zwrot w polityce Niemiec mógł zrobić _duży_ problem
    > RP3 np. zawracanie z Niemiec do RP3. </cynizm>

    Zawracanie z Niemiec już się zaczeło.
    Tudzież kontrole na granicy.

    A to zawracanie to dla nas poważny problem ... albo i nie, skoro
    Niemcy im azylu nie dali, to widac sie nie nalezy, w kajdanki, do
    samolotu, i do Syrii czy Palestyny :-)

    Tym niemniej w całości ... no niestety, trzeba te nielegalne
    pushbacki.

    J.