  • Data: 2006-07-26 13:41:37
    Temat: Cena ksiązki w sklepie
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kupiłem książkę w Tesco - cena na książce 14.99 (oryginalnie wydrukowana w
    drukarni) w kasie wybiło 19.99.

    Wyjaśniając sprawę w POK, przedyskutowałem sprawę z kieronikiem działu i
    niestety nie udało mu się mnie przekonać, że cena na książce jest tylko ceną
    sugerowaną a oni mogą sprzedawać po cenach jakich chcą...(zwróciłem książkę,
    z czym nie było ŻADNYCH problemów, pomimo tego, że sprawę załatwiałem dnia
    następniego i teoretycznie mogłem ją spokojnie przeczytać).
    Zanim przystąpiłem do dyskusji w sklpie popytałem się troszkę i znajoma
    pracująca w hurtowni byłą pewna, że sklepy nie mogą danej ksiązki sprzedawać
    POWYŻEJ ceny na okładce.

    Może ktoś jest na siłach odpowiedzieć mi na pytanie - kto ma rację ? sklep
    czy znajoma ?

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103