  • 121. Data: 2011-03-22 17:17:02
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > Użytkownik zawiera umowę zawieraną przez dystrybutora sprzętu? Ciekawa
    > teoria.

    Ciekawe to jest skąd ją wytrzasnąłeś.

  • 122. Data: 2011-03-22 17:22:58
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > No i?

    I do herbaty oprogramowania nie wsypiesz ani nie wyciśniesz.

    > Twierdzisz, że w przypadku oprogramowania producent może sprzedawać
    > produkt niepełnowartościowy i potem wykręcać się z jego naprawy?

    Może sprzedawać jaki chce. I wydawać aktualizacje jakie chce i komu chce.

    > A co ciebie to obchodzi?

    A co?Wstydzisz się? To jakiś fetysz?

    > I potem wg. ciebie użytkownik tego komputera nie może nic więcej z nim
    > zrobić? Ani sprzedać ani przebudować?

    O prawach do oprogramowania cały czas mówimy a nie o prawach do komputera.

    > I znowu kłamiesz.

    Nie kłamię. Ty naprawdę nie wiesz o co się kłócisz.

    SROTFL.

  • 123. Data: 2011-03-22 17:38:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > Aha. Np. powielanie egzemplarzy jest praktycznie darmowe a marża jest
    > taka, że nie można nazwać tego "rozbojem" tylko dlatego, że jest
    > legalne.

    No jasne. Bo Andrzejowi Lawie należy sią się cudze utwory i programy po
    kosztach nośnika.
    Jebnij się w dekiel.

    > I to jest chore.

    To ty nie jesteś na umyśle zdrowy, jeśli uważasz, że należy ci się prawo do
    korzystania z cudzej pracy za koszt nośnika.
    Idź do lekarza od głowy.

    > Ach, czyli uważasz, że jak komputer mi się zepsuje, to muszę nowe
    > windows kupować?

    Zależy jaką masz licencję.

    > To niestety nie handel - tylko "łaskawe" pseudo-darowizny mikrosyfowej
    > mafii.

    Na punkcie wszystkich dużych firm masz takie kompleksy?

    > A w rzeczywistości na jedno wychodzi. Wszystkie te OEMy są właśnie tak
    > sprzedawane - złomowaty albo wręcz padnięty komputer z
    > oprogramowaniem.

    No złom sprzedają na allegrze. I co?

    > ROTFL
    >
    > Nie osłabiaj mnie tą "wysoką jakością".

    To kupuj pecety z innymi systemami lub Maki, jak ci się PC z Windows nie
    podoba.
    O co pyszczysz?

    > Bo nie mają aż tak agresywnego i wpływowego marketingu (włącznie z
    > urzędowym zmuszaniem ludzi do używania mikrosyfa: patrz przykład tego
    > zusowskiego programu płatnika).

    Najbardziej agresywne to są te przygłupy co tak drą ryja o wielkim urzędowym
    zmuszaniu, podczas gdy całe to zmuszanie to jeno Płatnik.

  • 124. Data: 2011-03-22 17:39:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > Nieprawda. Zapisy niezgodne z prawem są od początku nieważne.

    Jak dotąd nie znalazłeś żadnych takich.

  • 125. Data: 2011-03-22 17:58:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-22 18:39, Skrypëk pisze:
    > Jak dotąd nie znalazłeś żadnych takich.

    Zaprawdę powiadam - odejdź stąd.
    Wszyscy już wiedzą, że jesteś siepaczem M$ albo tzw. przydatnym dla nich
    idiotą.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 126. Data: 2011-03-22 18:15:19
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Arek wrote:

    > Zaprawdę powiadam - odejdź stąd.

    Bo co mi zrobisz?

  • 127. Data: 2011-03-22 19:22:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-22 19:15, Skrypëk pisze:
    > Bo co mi zrobisz?

    Ja nic, ale Ty dalej będziesz się publicznie kompromitował.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 128. Data: 2011-03-22 19:25:48
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2011-03-22 20:22, Arek pisze:

    > Ja nic, ale Ty dalej będziesz się publicznie kompromitował.

    I kto to mowi..??

    --
    jedrus
    http://wolyn.btx.pl/

  • 129. Data: 2011-03-23 07:26:43
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2011 18:13, Skrypëk pisze:

    > I gdzie tam jest jakieś "wszędzie"?

    "każde miejsce" == "wszędzie"

    Nie zgrywaj (?) idioty i nie wymiguj się od odpowiedzi.

  • 130. Data: 2011-03-23 07:28:06
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2011 18:15, Skrypëk pisze:

    > Na fakturze to se możesz mieć nawet że kupiłeś Pałac Kultury.

    Bredzisz. I bełkotliwie język polski kaleczysz.

    > Muzyki? Nie, cudzej muzyki nie masz prawa odsprzedawać.

    Idź donieść na EMPiK - oni mają całe półki muzyki, która nie jest ich.