  • 191. Data: 2011-03-28 21:53:07
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Sądząc z sumy wszystkich opisów, spotykanych na .prawo, w prasie
    > i w różnych opisach internetowych, "duże" firmy *w tym* zakresie
    > zwyczajnie unikają sprawy sądowej.
    > Niewykluczone, że po to aby nie powtórzyła się sprawa z Niemiec
    > (przegrana przed ichnim sądem przez dysponenta praw).

    > Przyjmujesz, że jak sąd czegoś nie rozstrzygnął, to indywidualna ocena
    > zgodności z prawem w ogóle nie może mieć miejsca?

    Kategoryczne twierdzenia, że te zapisy licencji są nieważne bo niezgodne
    z polskim prawem wydaja mi się w takiej sytuacji trochę na wyrost.
    Zwłaszcza gdy jest to podparte własną interpretacją jakichś wyciętych z
    kontekstu fragmentów przepisów przez domorosłego mistrza prawa, który
    zdaje się nie pierwszy raz poległ przed sądem.

    A w dyskusji na pręgu czyjaś indywidualna ocena ma nie większą siłę niż
    moja indywidualna ocena :)

    MD

  • 192. Data: 2011-03-29 16:53:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Najpierw wiesz, teraz nie wiesz... Zdecyduj się wreszcie.

    Na co? Wiem, że są płyty, bo widziałem. Na czyste nie zwróciłem uwagi.

  • 193. Data: 2011-03-30 07:20:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Mar 2011, Mario wrote:

    > A w dyskusji na pręgu czyjaś indywidualna ocena ma nie większą siłę niż moja
    > indywidualna ocena :)

    Z tym pozostaje się zgodzić!

    pzdr, Gotfryd