    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Date: Tue, 22 Mar 2011 18:38:40 +0100

    Andrzej Ława wrote:

    > Aha. Np. powielanie egzemplarzy jest praktycznie darmowe a marża jest
    > taka, że nie można nazwać tego "rozbojem" tylko dlatego, że jest
    > legalne.

    No jasne. Bo Andrzejowi Lawie należy sią się cudze utwory i programy po
    kosztach nośnika.
    Jebnij się w dekiel.

    > I to jest chore.

    To ty nie jesteś na umyśle zdrowy, jeśli uważasz, że należy ci się prawo do
    korzystania z cudzej pracy za koszt nośnika.
    Idź do lekarza od głowy.

    > Ach, czyli uważasz, że jak komputer mi się zepsuje, to muszę nowe
    > windows kupować?

    Zależy jaką masz licencję.

    > To niestety nie handel - tylko "łaskawe" pseudo-darowizny mikrosyfowej
    > mafii.

    Na punkcie wszystkich dużych firm masz takie kompleksy?

    > A w rzeczywistości na jedno wychodzi. Wszystkie te OEMy są właśnie tak
    > sprzedawane - złomowaty albo wręcz padnięty komputer z
    > oprogramowaniem.

    No złom sprzedają na allegrze. I co?

    > ROTFL
    >
    > Nie osłabiaj mnie tą "wysoką jakością".

    To kupuj pecety z innymi systemami lub Maki, jak ci się PC z Windows nie
    podoba.
    O co pyszczysz?

    > Bo nie mają aż tak agresywnego i wpływowego marketingu (włącznie z
    > urzędowym zmuszaniem ludzi do używania mikrosyfa: patrz przykład tego
    > zusowskiego programu płatnika).

    Najbardziej agresywne to są te przygłupy co tak drą ryja o wielkim urzędowym
    zmuszaniu, podczas gdy całe to zmuszanie to jeno Płatnik.