    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 17 May 2016 00:02:45 -0700 (PDT)
    Subject: CCC rozpatrywanie reklamacji
    From: Kris <k...@g...com>

    Mama kupiła buty w CCC
    Po pierwszym użyciu okazało się że buty strasznie farbują/ niszczą rajstopy itp.
    Zgłosiłem reklamację do CCC z tytułu niezgodności z umową.
    Śledzenie statusu reklamacji jest możliwe poprzez dedykowana stronę której adres i
    kod dostępu otrzymałem podczas składania reklamacji.
    15 dnia reklamacja miała ciągle status "w realizacji" więc napisałem do nich że skoro
    nie odpowiedzieli w terminie to uznali moje żądanie(zwrot kasy) i podałem nr konta do
    zwrotu kasy.
    Odpisali że 13 dnia telefonicznie poinformowali że reklamacja rozpatrzona negatywnie.
    Bzdura bo nie informowali. 13 dnia zadzwonili na mamy telefon i powiedzieli ze są
    opóźnienia w realizacji reklamacji że buty sa u producenta.
    Z ich systemu śledzenia reklamacji jasno wynika że reklamacja została odrzucona
    dopiero 17 dnia
    Wysłałem więc ponownie pismo że proszę o zwrot kasy, dołączyłem, zrzuty z ich systemu
    reklamacyjnego a oni uparcie twierdzą że poinformowali w terminie.
    Skontaktowałem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta która to Pani Rzecznik odpowiedziała
    że w przypadku CCC kieruje od razu sprawę do sądu konsumenta bo z jej praktyki wynika
    ze CCC uparcie odmawia spełnienia żądań.,
    Pani Rzecznik dodała że nikt z CCC na sprawy się nie zjawia, sprawy najczęściej są
    rozstrzygane na korzyść konsumenta i dopiero wtedy CCC zwraca kasę.
    Przećwiczę więc tę drogę.
    Dziwi mnie takie postępowanie CCC ale widocznie klienci odpuszczają a ci co nie
    odpuszczą to jest ich tak mało ze opłaca się robić jak wyżej.
    Dość dobrze mam przećwiczone procedury "niezgodności z umową" np. ostatnio Decathlon
    z powodu nieterminowej odpowiedzi dobrowolnie i bez żadnych problemów oddał mi za
    rower ok 2tys, wcześniej X-Com tez problemów nie robił.
    A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich reklamacje.