eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCCC rozpatrywanie reklamacjiCCC rozpatrywanie reklamacji
  • X-Received: by 10.140.101.83 with SMTP id t77mr912648qge.19.1463468565784; Tue, 17
    May 2016 00:02:45 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.101.83 with SMTP id t77mr912648qge.19.1463468565784; Tue, 17
    May 2016 00:02:45 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.net!news.glorb.com!11no4671903qgt.0!news-out
    .google.com!c13ni113416qge.1!nntp.google.com!11no4671899qgt.0!postnews.google.c
    om!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 17 May 2016 00:02:45 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: CCC rozpatrywanie reklamacji
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 17 May 2016 07:02:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:755752
    [ ukryj nagłówki ]

    Mama kupiła buty w CCC
    Po pierwszym użyciu okazało się że buty strasznie farbują/ niszczą rajstopy itp.
    Zgłosiłem reklamację do CCC z tytułu niezgodności z umową.
    Śledzenie statusu reklamacji jest możliwe poprzez dedykowana stronę której adres i
    kod dostępu otrzymałem podczas składania reklamacji.
    15 dnia reklamacja miała ciągle status "w realizacji" więc napisałem do nich że skoro
    nie odpowiedzieli w terminie to uznali moje żądanie(zwrot kasy) i podałem nr konta do
    zwrotu kasy.
    Odpisali że 13 dnia telefonicznie poinformowali że reklamacja rozpatrzona negatywnie.
    Bzdura bo nie informowali. 13 dnia zadzwonili na mamy telefon i powiedzieli ze są
    opóźnienia w realizacji reklamacji że buty sa u producenta.
    Z ich systemu śledzenia reklamacji jasno wynika że reklamacja została odrzucona
    dopiero 17 dnia
    Wysłałem więc ponownie pismo że proszę o zwrot kasy, dołączyłem, zrzuty z ich systemu
    reklamacyjnego a oni uparcie twierdzą że poinformowali w terminie.
    Skontaktowałem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta która to Pani Rzecznik odpowiedziała
    że w przypadku CCC kieruje od razu sprawę do sądu konsumenta bo z jej praktyki wynika
    ze CCC uparcie odmawia spełnienia żądań.,
    Pani Rzecznik dodała że nikt z CCC na sprawy się nie zjawia, sprawy najczęściej są
    rozstrzygane na korzyść konsumenta i dopiero wtedy CCC zwraca kasę.
    Przećwiczę więc tę drogę.
    Dziwi mnie takie postępowanie CCC ale widocznie klienci odpuszczają a ci co nie
    odpuszczą to jest ich tak mało ze opłaca się robić jak wyżej.
    Dość dobrze mam przećwiczone procedury "niezgodności z umową" np. ostatnio Decathlon
    z powodu nieterminowej odpowiedzi dobrowolnie i bez żadnych problemów oddał mi za
    rower ok 2tys, wcześniej X-Com tez problemów nie robił.
    A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich reklamacje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.05.16 13:56 WAM
  • 18.05.16 11:23 rg
  • 18.05.16 11:38 Kris
  • 18.05.16 12:59 J.F.
  • 18.05.16 13:20 Kris
  • 18.05.16 13:23 Liwiusz
  • 18.05.16 13:46 Kris
  • 18.05.16 15:01 Yakhub
  • 18.05.16 18:44 m
  • 18.05.16 20:26 qwerty
  • 18.05.16 20:42 rg
  • 21.05.16 14:32 PlaMa

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1