  • 31. Data: 2007-07-13 04:52:27
    Temat: Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Icek napisał:
    > PS A swoja droga to jest wg mnie popaprane, szukam 2 typow co jak im cos
    > obiecam to maja glosno zeznawac ze maja dac 3 duze banki Kaczynskiemu. To
    > czy go zamkna ??

    Nie.
    Przynajmniej nie przy tej władzy prokuratorskiej itd. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 32. Data: 2007-07-13 05:58:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Thu, 12 Jul 2007 22:16:35 +0200, od Robert Tomasik
    :

    > A kto z nas ma jakąkolwiek wiedzę merytoryczną na temat faktów? Bo
    > zakładam, że nie traktują grupy dyskusyjnej, jako pomocy w ustalaniu stanu
    > prawnego :-)

    tu pada dużo różnych ciekawych pomysłów, które mniej lub bardziej
    intensywnie są analizowane i podejmowana jest decyzja aby ciągnąć ten wątek
    operacyjnie dalej lub dać sobie spokój.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 33. Data: 2007-07-13 06:02:11
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Fri, 13 Jul 2007 06:48:05 +0200, od Maluch :

    > A skąd pewność, że te materiały są prawdziwe ?. Jakoś nie słychać za dużo o
    > p-stwach związanymi z tajemnicą państwową. Dezinformacja to silna broń :).

    dlatego operacyjnie potwierdzają lub zaprzeczają...

    > Bez przesady, od jednego słowa bezpieczeństwo kraju takiego czy innego
    > pewnie nie będzie zagrożone.

    tego nigdy nie wiesz...

    > No ale śledztwa, czy inne operacje specjalne pewnie nie toczą się w/g naszej
    > radosnej twórczości tworzonej na grupie. To dopiero byłoby ciekawie :).

    jak już napisałem poprzednio, może nie każdy, ale duża część wątków daje
    funkcjonariuszom pomysł na skierowanie działań operacyjnych w tym a nie
    innym kierunku.

  • 34. Data: 2007-07-13 08:10:59
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał w wiadomości news:1xo8k6hhlaoum.1qhh8dyrm3d1b$.dlg@40tude.net...
> [...]

    > jak już napisałem poprzednio, może nie każdy, ale duża część wątków daje
    > funkcjonariuszom pomysł na skierowanie działań operacyjnych w tym a nie

    Wątki mogą i pewnie zwracają uwagę przy analizie określonych zjawisk
    negatywnych czy pozytywnych zachodzących w określonej grupie społ., ale
    przebieg spraw toczy się już według wiedzy prowadzących no i prawa, a nie
    tego co my sugerujemy. Z prostego względu na tej robocie to my się nie
    znamy. Co z tego, że w mojej radosnej twórczości napiszę, że to nie koniec
    ogólnie sprawy Samoobrony, a będą np. wypływały kolejne fakty z innych
    spraw, a dot. tego ugrupowania. I teraz w/g Twojego toku myślenia służby
    spec. mają podsunięty pomysł i "zaczną" go na siłę realizować ?:).
    Co innego gdy zaczną pokazywać się częste wątki pisane przez różnych
    wątkotwórców o jakiś nieprawidłowościach dziejących się np. w gminie X, to
    takie faktycznie mogą pobudzać myslenie pewnych organów, czy służb.
    --
    Maluch

  • 35. Data: 2007-07-13 12:51:37
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MAc napisał(a):

    > 26.par.1.KK Nie popełnia przestępstwa, kto działa w celu uchylenia
    > bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego jakiemukolwiek dobru
    > chronionemu prawem, jeżeli niebezpieczeństwa nie można inaczej uniknąć,
    > a dobro poświęcone przedstawia wartość niższą od dobra ratowanego.

    no nie zartuj sobie

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 36. Data: 2007-07-17 12:21:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maluch wrote:
> [...]
    > ale przebieg spraw toczy się już według wiedzy prowadzących no i
    > prawa, a nie tego co my sugerujemy. Z prostego względu na tej robocie

    pociesz sie że Kamiński też sie nie zna na tej robocie, od dostał drogą
    zabaweczkę