eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa" › Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
    From: "Maluch" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja,
    tylko podżeganie do przestępstwa"
    Date: Fri, 13 Jul 2007 10:10:59 +0200

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał w wiadomości news:1xo8k6hhlaoum.1qhh8dyrm3d1b$.dlg@40tude.net...
    >W odpowiedzi na post z Fri, 13 Jul 2007 06:48:05 +0200, od Maluch :

    > jak już napisałem poprzednio, może nie każdy, ale duża część wątków daje
    > funkcjonariuszom pomysł na skierowanie działań operacyjnych w tym a nie
    > innym kierunku.

    Wątki mogą i pewnie zwracają uwagę przy analizie określonych zjawisk
    negatywnych czy pozytywnych zachodzących w określonej grupie społ., ale
    przebieg spraw toczy się już według wiedzy prowadzących no i prawa, a nie
    tego co my sugerujemy. Z prostego względu na tej robocie to my się nie
    znamy. Co z tego, że w mojej radosnej twórczości napiszę, że to nie koniec
    ogólnie sprawy Samoobrony, a będą np. wypływały kolejne fakty z innych
    spraw, a dot. tego ugrupowania. I teraz w/g Twojego toku myślenia służby
    spec. mają podsunięty pomysł i "zaczną" go na siłę realizować ?:).
    Co innego gdy zaczną pokazywać się częste wątki pisane przez różnych
    wątkotwórców o jakiś nieprawidłowościach dziejących się np. w gminie X, to
    takie faktycznie mogą pobudzać myslenie pewnych organów, czy służb.
    --
    Maluch