  • 1. Data: 2007-07-12 08:30:21
    Temat: wymiana dowodu - pytanko
    Od: "bzzzzzz..." <b...@o...pl>

    Hej

    Mam pytanko - czy obowiazek wymiany starego dowodu na nowy - wiaze sie z
    jakimis konsekwencjami jesli tego nie dokonam do konca roku? Np. zrobie to w
    lutym 2008 ?

    pozdro.
    Z.

  • 2. Data: 2007-07-12 09:21:57
    Temat: Re: wymiana dowodu - pytanko
    Od: u...@g...pl

    > Mam pytanko - czy obowiazek wymiany starego dowodu na nowy - wiaze sie z
    > jakimis konsekwencjami jesli tego nie dokonam do konca roku? Np. zrobie to w
    > lutym 2008 ?

    A spojzec wyzej/nizej sie nie chce? Jest caly watek "Wymiana dowodu"

    Usjwo

  • 3. Data: 2007-07-12 09:31:52
    Od: "bzzzzzz..." <b...@o...pl>

    > A spojzec wyzej/nizej sie nie chce? Jest caly watek "Wymiana dowodu"

    uuuuuupsssss!
    Sorrki !

  • 4. Data: 2007-07-12 14:18:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "bzzzzzz..." <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > jakimis konsekwencjami jesli tego nie dokonam do konca roku? Np. zrobie to

    tak miesiąc więzienia i do 3000 zł grzywny.