  • 51. Data: 2010-02-07 21:31:07
    Temat: Re: Buciory...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:6617.00000381.4b6f2806@newsgate.onet.pl Czapla
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    >> Rzekomo takie drogie auta
    > Tanie jak barszcz!
    Plączecie się, Czapla:
    <cit>
    Jeśli ktoś wywalił _potężną_ kasę na samochód
    </cit>
    Z logiką i konsekwencją u ciebie kiepsko, wszystko wyłazi.

    > Sedno sprawy! Czyli krąg kultury knajackiej... my i oni - "frajerzy".
    Ty się przestań martwić mniej czy bardziej urojonymi "różnicami
    kulturowymi", a zacznij martwić umysłowymi i psychicznymi, bo to tu masz
    potężny problem.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2010-02-08 00:52:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-02-07, Czapla <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Tutaj wstawili specjalny punkt do regulaminu, właśnie na ten temat, dodali
    > jeszcze te balkony. Ale w wypadku balkonów chodziło nie tyle o dym jak
    > zazwyczaj, tylko niedopałki na tarasach. Co do tych niedopałków, to faktycznie
    > musiał to być już brak wychowania a nie te kręgi :).

    Jeśli przeszkadza to tylko Tobie, to pewnie niestety wyłącznie Twój
    problem. Jeśli większej liczbie osób to jedna mozliwość jest taka aby
    uzupełnić regulamin o wiadomy punkt - pytanie czy nawet jeśli sie
    pojawi, to będzie egzekwowany. Jeśli nie, to pewnie dlatego, że
    sąsiad nie ma przekonania lub będzie na tym etapie już robił wam na złość.

    Piękno opcji, drugiej, którą tak odrzucasz, polega na tym, że może da
    się unknąć robienia sobie na złość, a że sąsiad innej kultury nie
    oznacza wcale że jest bezrozumnym socjopatą. Powinniście pójść do niego
    w kilka osób (niekoniecznie na raz) i mu na spokojnie problem wyjaśnić,
    bo jak rozumiem to dotąd były tylko akcje podjazdowe. On w ogóle wie, że
    przeszkadza to wiekszej ilości mieszkańców? Może poprosić spółdzielnie o
    zorganizowanie spotkania?

    Z innych rzeczy efektownych i propagandowych możecie też uderzyć do
    zarządu z hasłem na ustach o zagrożeniu pożarowym, utrudnianiu drogi
    ewakuacji i ewentualnej odpowiedzialności tego zarządu jeśli coś się
    przez ich bierność stanie. Ludzie lubią się asekurować.

    A z tym całym kregiem kulturowym to mam wrażenie, że jesteś tutaj
    modelowym przykładem impotencji zadaniowej wynikłej z nadmiaru wiedzy :)

    --
    Marcin

  • 53. Data: 2010-02-08 03:54:22
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-07 22:07, Jackare pisze:
    > Wieszajcie anonimowo kartkę z wydrukowaną informacją przy ich mieszkaniu i
    > wprost napiszcie że buty wydzielają nieprzyjmną woń, śmieci śmierdzą i grożą
    > zakażeniem. Zawstydźcie ich. Jeżeli mają odrobinę poczucia wstydu zmienią
    > postępowanie.
    > Jeżeli nie zmienią, pisać skargi do administracji spółdzielni. Od tego jest
    > administracja by pewne sprawy regulować.

    Administrator skontaktuje się z właścicielem mieszkania i też postawi
    warunki.
    Taki właściciel będzie musiał te buty sprzątać z korytarza.

    --
    animka

  • 54. Data: 2010-02-08 03:55:38
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-07 17:47, gazeta pisze:
    > Czapla laid this down on his screen :

    > Nie wiem czemu uczepilaś się jak rzep ........... ze rozmowa nie
    > pomoże. Napisałem ci że moim zdaniem pomoże a ty uparcie o kregu
    > kulturowym. Wiesz mam wrażenie że takie podejście do sprawy to
    > przesada. Mieszkam na wsi, urodzilem sie na wsi i wiem że to o czym
    > piszesz to nie problem kregu kulturowego tylko zwykłej kindersztuby. A
    > wtedy rozmowa może pomóc.

    A może to ten Czapla wystawia swoje buty i asekuruje się na grupie?

    --
    animka

  • 55. Data: 2010-02-08 03:58:06
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-07 18:23, Czapla pisze:

    > Znowu się mylisz, albo nie przeczytałeś dokładnie. W ich kulturze do
    > kindersztuby należy właśnie pozostawianie obuwia na klatce schodowej. Innych
    > kultur nie znają, więc nie wiedzą, że bywa też inaczej a na słowo nie uwierzą
    > (sprawdzone w praktyce :).

    Nudzisz już z tą swoją kulturą. Niech ludzie wąchają sobie Twoje
    śmierdzące buty.
    Pisz teraz o tej kulturze na inna grupę.

    --
    animka

  • 56. Data: 2010-02-08 03:59:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-07 18:56, Krzysztof 45 pisze:
    > Sprawdzałeś?

    To on sam jest ta chodzącą kulturą! Nie chce uwierzyć, że ma się
    dostosować do kultury panującej w Polsce.

    --
    animka

  • 57. Data: 2010-02-08 05:01:34
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Jak pisałem wyżej, to pewnie nie są źli ludzie, tylko po prostu pewnych
    > rzeczy
    > nie wiedzą. A w wiedzę przekazą w sposób nieoficjalny i bez podstawy
    > prawnej
    > po prostu nie uwierzą, bo im się to w głowie nie mieści. Zwykłe różnice
    > kulturowe...

    A ty to musisz byc niezle medium czy inny nostradamus, ewentualnie oceniasz
    innych według siebie. Skad ty u licha wiesz jak zareaguja skoro
    (przynajmniej tak wynika z topica) z nimi po prostu nie porozmawiałes ?
    Skad wiecie co im sie w glowie miesci a co nie ? Wydumales se jakies roznice
    kulturowe i sam sie w nich zamknales. Zamiast sasiada udaj sie sam
    porozomawiac z "butownikami" bo chyba przeciez sie nie boisz prawda ? Skad
    wiesz czy sasiad byl napewno, moze tak tylko sobie gada bo tez ubzdural
    sobie roznice kulturowe tylko wstyd mu przyznac ze jednak porozmawiac nie
    byl ? Skad wiesz jakimi umiejetnosciami negocjacyjnymi dysponuje sasiad ?
    Moze nikłymi.

    Kane

  • 58. Data: 2010-02-08 06:36:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Czapla napisał(a):
    > Tu mają osobne pomieszczenie.
    > Te oczywiście są, ale tylko na dole,tam jest więcej
    > miejsca, nikt się o nie [...]
    Nie o to mi chodzi.
    Uświadomiłeś sobie że nie ma na to podstawy prawnej?

    Jeszcze jedna propozycja.
    Zadzwoń na Straż Miejską i powiedz że bezdomni śpią i
    wydzielają nieprzyjemny zapach, interwencja polega na
    usunięciu ich z klatki schodowej.
    Jak SM przyjedzie, powiesz zdziwiony, o uciekli, ale
    zapomnieli butów.
    Oni je zabiorą.

    A, jeszcze jedna propozycja z racji kompromisu i szacunku
    oraz tego co nas uczyli w przedszkolu i szkole, uszanowania
    różnych kręgów kulturowych i innych wyznań.

    Zafunduj/cie im szafkę na buty :P

    I z uśmiechem na twarzy w towarzystwie sąsiadek i sąsiadów
    przekaż/cie im, z ciepłymi sąsiedzkimi słowami, że w naszym
    kręgu kulturowym, jak juz ktoś musi trzymać buty na
    korytarzu, to tylko w szafce. :)

    A jak sie dalej będziesz wykręcał toś TROLL
    --
    Krzysiek

  • 59. Data: 2010-02-08 06:46:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysztof 45 Dopowiada(a):
    > A jak sie dalej będziesz wykręcał toś TROLL
    Albo to Twoje buty.
    --
    Krzysiek

  • 60. Data: 2010-02-08 22:49:06
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Czapla" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zgadza się, wielokulturowość nie zawsze ma same zalety!

    Jest takie stare powiedzenie: jak czegos nie lubisz to to pokochaj:))
    Bedzie latwiej.

    > Na razie było samo zdjęcie, bez żadnego komentarza. Skutek żaden.

    Ufff ale prowincjom zajechalo....

    > A po co? Wystarczy dedukcja. Jeśli ktoś wywalił potężną kasę na samochód,
    > nie pożałuje groszy na ubezpieczenie. Dedukcja była oparta na modelach i
    > rocznikach wspomnianego sprzętu :).

    > Ale za to wielokulturowy :)

    Te napisz, lepiej jakim trzeb byc cwierc inteligentem by kupic mieszkanie w
    takim miejscu:))
    Pociesza cie tylko jedna sprawa, ze to nie slumsy, ale smorody jednej
    rodziny wdychasz:)
    Problem w tym, ze oni to wynjamuja, ty prawdopodobnie kupiles, oni pojnda
    przyjda byc moze "lepsi: lokatorzy... Widzisz, inteligetny to jest
    wlasciciel tego loakalu co wynajmuje:)) wynajmuje super mieszkanie "nie
    slumsy" a sam tam nie mieszka jak sadze:)
    Nastepnym razem zanim kupisz mieszkanie pomysl, czy na pewno ochrona i super
    wozki sasaidow to pelnia szczecia lokalizacja...
    A co do ochrony, nie wiem jak dlugo to osiedle jest w uzytkowaniu, ale na
    80% po 3 latach, ochrona juz nie bedzie biegla do kazdego stojacego pod
    garazem,:))
    A wiem to z autopsji:) Po 5 latach monitoring zacznie szklag trafiac, i sie
    okaze, ze obraz jest z jednej kamery w dodatku nie rejstrowany. Poprawa
    sytuacji -owszem ale po podwyzce czynszu... I tak bedzie srednio co 3-5
    lat:) Tak, ze lokatorzy dojda do wniosku, ze w dupie maja monitoring i
    lepsza ochrone... bo ile mozna za to placic.
    Az dziw boierze, ze niby (za takiego sie uwazasz) inteligentny czlowiek a
    takich banalow nie jest w stanie przewidziec... Cisnie sie tylko jedno, za
    jelenia sluzyles dla banku czy dewelopera:) a to chyba z inteligecja ma
    niewiele wspolnego.
    Tak wyglada to z twoich postow.
    Nastepnym razem, kup dom pod miastem...jak chcesz miec spokoj.