    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Buciory...
    Date: Mon, 8 Feb 2010 08:52:42 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    On 2010-02-07, Czapla <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Tutaj wstawili specjalny punkt do regulaminu, właśnie na ten temat, dodali
    > jeszcze te balkony. Ale w wypadku balkonów chodziło nie tyle o dym jak
    > zazwyczaj, tylko niedopałki na tarasach. Co do tych niedopałków, to faktycznie
    > musiał to być już brak wychowania a nie te kręgi :).

    Jeśli przeszkadza to tylko Tobie, to pewnie niestety wyłącznie Twój
    problem. Jeśli większej liczbie osób to jedna mozliwość jest taka aby
    uzupełnić regulamin o wiadomy punkt - pytanie czy nawet jeśli sie
    pojawi, to będzie egzekwowany. Jeśli nie, to pewnie dlatego, że
    sąsiad nie ma przekonania lub będzie na tym etapie już robił wam na złość.

    Piękno opcji, drugiej, którą tak odrzucasz, polega na tym, że może da
    się unknąć robienia sobie na złość, a że sąsiad innej kultury nie
    oznacza wcale że jest bezrozumnym socjopatą. Powinniście pójść do niego
    w kilka osób (niekoniecznie na raz) i mu na spokojnie problem wyjaśnić,
    bo jak rozumiem to dotąd były tylko akcje podjazdowe. On w ogóle wie, że
    przeszkadza to wiekszej ilości mieszkańców? Może poprosić spółdzielnie o
    zorganizowanie spotkania?

    Z innych rzeczy efektownych i propagandowych możecie też uderzyć do
    zarządu z hasłem na ustach o zagrożeniu pożarowym, utrudnianiu drogi
    ewakuacji i ewentualnej odpowiedzialności tego zarządu jeśli coś się
    przez ich bierność stanie. Ludzie lubią się asekurować.

    A z tym całym kregiem kulturowym to mam wrażenie, że jesteś tutaj
    modelowym przykładem impotencji zadaniowej wynikłej z nadmiaru wiedzy :)

    --
    Marcin