-
1. Data: 2010-02-07 13:04:45
Temat: Reklamacja na paragon i oczekiwanie na zakończenie
Od: Karol Y <k...@o...pl>
Witam, zakupiłem część w sklepie motoryzacyjnym, która następnego dnia
po 40km rozleciała się w czasie jazdy. Oddałem do sklepu z paragonem,
wypisaliśmy ze sprzedawcą reklamacje z opcją zwrotu gotówki (bo tego
samego dnia jeszcze, naprawiłem problem częściami z innego sklepu) i mam
niby czekać, aż sklep dostanie informacje o uznaniu reklamacji przez
hurtownie, w której zakupili wadliwe elementy.
Trwa to już ponad 5 tydzień. O ile nie są to duże pieniądze - drożej
wyszło holowanie i cała zabawa z robieniem tego samego drugi raz, to
dzwoniłem już dwa razy i sprzedawca ciągle mi wmawia, że może to trwać
tak długo, aż hurtownia mu nie odpowie.
Tak, to rzeczywiście wygląda?
--
Mateusz Bogusz
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ustawa o dostępności: banki bardziej wrażliwe na konsumenta
-
Podróże lotnicze w niestabilnych czasach. Prawa pasażera i odszkodowania za lot - praktyczny poradnik
-
Bezprawne podwyżki czesnego na Uniwersytecie SWPS i Politechnice Lubelskiej?
-
Nowe regulacje od 1 czerwca 2025: Jak zmieni się zatrudnianie cudzoziemców w Polsce?