  • 41. Data: 2010-02-07 19:37:54
    Temat: Re: Buciory...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Czapla napisał(a):
    > Przypominam, że chodzi o podstawę prawną zajmowania części
    > wspólnej przez prywatną kolekcję obuwniczą zawsze, i odpadki czasami :).
    Jak żyję to spotykałem w części wspólnej rowery, wózki
    dziecięce, kwiaty, czasami jakiś mebel, i worek ze śmieciami
    też sie trafił na kilka godzin, oraz palący sąsiad. Smrodu z
    wora nigdy nie czułem, wiec mi nie przeszkadzał, a na
    sąsiada podziałała perswazja słowna.

    Nie ma podstawy prawnej na usuniecie stojących butów, chyba
    że przeszkadza to straży pożarnej w akcji gaszenia i
    ewakuacji mieszkańców, to tak.
    --
    Krzysiek

  • 42. Data: 2010-02-07 19:38:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:6617.0000035d.4b6f02d6@newsgate.onet.pl Czapla
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > A po co? Wystarczy dedukcja. Jeśli ktoś wywalił potężną kasę na
    > samochód, to nie pożałuje groszy na ubezpieczenie. Dedukcja była oparta
    > na modelach i rocznikach wspomnianego sprzętu :).
    Jakaś niespecjalnie przekopnująca ta dedukcja.
    Rzekomo takie drogie auta (a więc i ubezpieczenie nietanie). Do tego
    zamknięte, chronione osiedle, same kamery, ochroniarze, garaże i nie stać
    frajerstwa na zakup profesjonalnej pomocy prawnej w jakiejś renomowanej
    kancelarii w sprawie dziadostwa, co to buty zostawia na przyzbie??? Tylko na
    darmową grupę się przyplątują? Eeeee...

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2010-02-07 19:42:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Ale te buty czasami leżą a nie stoją. Czy przepisy dotyczą również
    > "zależania"
    > dróg ewakuacyjnych?

    Jeśli były wątpliwości to już się wyjaśniły. Ty nie szukasz
    rozwiązania problemu tylko trollujesz.

  • 44. Data: 2010-02-07 20:25:54
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Owszem poza moją wiochą nic nie widziałem i nie słyszałem.

    Rzadka to w dzisiejszych czasach i odważna samokrytyka :)

    > babcia śp.

    Mądrej głowie dość po słowie ...czyli wierząca była.

    > powtarzała mi, że niktórzy wyżej ..... niż pewną część ciała

    Jedno słowo ominięte, drugie zastąpione. Czyli z kręgiem kulturowym nie jest
    tak źle :).

    > Przepraszam jesli uraziłem, ale wszak jestem z innego
    > kregu kulturowego i w świecie nie bywałem.

    Ja takoż niekształcony i w świecie nie bywały, tyle że sultus od sulta i
    sultum odróżnić potrafię, no i wiem skądem to przepisał :).

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 45. Data: 2010-02-07 20:42:06
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jak żyję to spotykałem w części wspólnej rowery,

    Tu mają osobne pomieszczenie.

    > wózki dziecięce,

    Te oczywiście są, ale tylko na dole,tam jest więcej miejsca, nikt się o nie
    nie czepia. Jakby stały przed drzwiami to z zakupami by się już nie przeszło.
    Developer śrubował pewnie powierzchnię mieszkań kosztem części wspólnych.

    > kwiaty,

    Też są, ale w przeciwieństwie do butów nie śmierdzą :)

    > oraz palący sąsiad.

    Tutaj wstawili specjalny punkt do regulaminu, właśnie na ten temat, dodali
    jeszcze te balkony. Ale w wypadku balkonów chodziło nie tyle o dym jak
    zazwyczaj, tylko niedopałki na tarasach. Co do tych niedopałków, to faktycznie
    musiał to być już brak wychowania a nie te kręgi :).

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 46. Data: 2010-02-07 20:52:22
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Rzekomo takie drogie auta (a więc i ubezpieczenie nietanie).

    Tanie jak barszcz! Kup i sprawdź... A do nowych to jeszcze taniej w pakiecie
    dają...

    > nie stać frajerstwa

    Sedno sprawy! Czyli krąg kultury knajackiej... my i oni - "frajerzy".

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 47. Data: 2010-02-07 20:54:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 18:52:29 +0000 (UTC), Massai napisał(a):
> [...]

    [...]

    > Ja bym uświadomił im po prostu te różnice kulturowe, dlaczego u was się
    > butów nie zostawia

    Dokładnie - na początku trzeba porozmawiać i tyle. Czapla ma jakieś dziwne
    blokady psychiczne albo coś, skoro nie chce nawet tego spróbować i w kółko
    klepie o tych "różnicach kulturowych" jakby ci mieszkańcy byli przynajmniej
    Eskimosami :)

    > - z naciskiem na to złodziejstwo o którym
    > wspomniałeś ;-)
    > Być może same słowa nie wystarczą, ale być może lepiej zrozumieją
    > późniejszą demonstrację problemu tego cholernego złodziejstwa ;-)

    Hmm, rozwiesić na osiedlu widoczne kartki z napisem "oddam mało używane
    buty - wystawione do odbioru w bloku xx, klatka III, 1. piętro"? :) Nie
    trzeba się narażać demonstracją złodziejstwa, ba - nawet nie musi dojść
    do takiego incydentu by takie ogłoszenia (jedno koniecznie na drzwiach
    wejściowych) zadziałały ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 48. Data: 2010-02-07 21:03:28
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jeśli były wątpliwości to już się wyjaśniły.

    Pozwolę sobie zachować odmienne zdanie w tej kwestii.

    > tylko trollujesz.

    Tak? To ...czemu karmisz?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 49. Data: 2010-02-07 21:07:18
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Wieszajcie anonimowo kartkę z wydrukowaną informacją przy ich mieszkaniu i
    wprost napiszcie że buty wydzielają nieprzyjmną woń, śmieci śmierdzą i grożą
    zakażeniem. Zawstydźcie ich. Jeżeli mają odrobinę poczucia wstydu zmienią
    postępowanie.
    Jeżeli nie zmienią, pisać skargi do administracji spółdzielni. Od tego jest
    administracja by pewne sprawy regulować.
    --
    Jackare

  • 50. Data: 2010-02-07 21:30:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:6617.00000386.4b6f2aa0@newsgate.onet.pl Czapla
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Pozwolę sobie zachować odmienne zdanie w tej kwestii.
    A pozwól sobie, pozwól...:)))

    > Tak? To ...czemu karmisz?
    Karmienie bywa zabawne.
    Zwierzątko ładnie staje na tylnych łapkach i prosi o herbatniczka...

    --
    Jotte