    From: "Jacek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Broń gazowa i badania
    Date: Fri, 18 Mar 2005 07:32:00 +0100

    Dowiaduję się właśnie, żę każdy posiadacz pistoletu gazowego ma do
    poniedziałku dostarczyć wynik badania lekarskiego (podobno kosztuje więcej
    niż sam pistolet) lub zdać broń. Mam pozwolenie bezterminowe.
    Myślałem początkowo, że to żarty, ale teraz widzę, że rzeczywistość. Co
    radzicie? Który komisariat policji jest właściwy? Czy wystarczy mój miejski,
    czy trzeba jechać do wojewódzkiego? Skłaniam się ku opcji zezłomowania
    pistoletu.

    pozdrawiam
    Jack