  • 471. Data: 2022-05-28 13:08:35
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 11:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > A wiesz dlaczego policjanci chodzą dwójkami?

    Wiesz dlaczego ratownicy Medyczni chodzą trójkami?

    --
    Robert Tomasik

  • 472. Data: 2022-05-28 13:30:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 11:35, Kviat pisze:

    > https://www.medonet.pl/zdrowie,psychopata---definicj
    a--cechy--leczenie,artykul,1728991.html
    > "ogromna łatwość i umiejętność usprawiedliwiania własnych zachowań,
    > szczególnie tych moralnie podejrzanych; psychopata jest mistrzem
    > podawania racjonalnych wyjaśnień, dlaczego zachował się wyjątkowo
    > wrednie (oczywiście wrednie zdaniem innych, gdyż on nigdy tak nie
    > postrzega swojego zachowania)."

    To rozumowanie ma jednak kilka słabych stron. Po pierwsze, to że staram
    się coś rozumieć, albo wyjaśnić w żaden sposób nie uzasadnia wniosku, że
    pochwalam ten występek albo usprawiedliwiam. Po prostu stwierdzam, ze
    tam jest wojna i ludzie strzelają do siebie - to trochę inna sytuacja,
    niż latający z bronią po Warszawie bandzior.

    Po drugie zwracam ci uwagę na fakt, że ja nie siedzę na Ukrainie i nie
    strzelam do nikogo. Po prostu denerwują mnie klepiący w klawiatury
    idioci, którzy próbują pouczać innych nie mając zielonego pojęcia o
    realiach, w jakich tamci muszą podejmować decyzje.

    Po trzecie żołnierz walczy o swoje i swoich kolegów życie. Mało kto na
    misji odczuwa to, że reprezentuje majestat Polski i bohatersko
    broni NATO. Życie kolegi z BRDM-a, które możesz uratować właściwie
    obserwując wyznaczony ci sektor jest o wiele bardziej racjonalnym
    argumentem, niż pokój światowy, dobro Polski i inne dyrdymały powielane
    na odprawach.

    Po czwarte, wojna ma to do siebie, że po prostu żołnierze strzelają do
    siebie. I oczywiście możesz zamiast granatnika wziąć rower i czaić się z
    nim na wrogi transporter, albo czołg, ale po prostu nie jest to zbyt
    mądre. Żołnierz nie po to jest, by bohatersko ginąć, ale po to, by
    zabijać wroga. Wróg może sobie nawet na bohaterstwo pozwolić.

    Po piąte, nikt nie jest jasnowidzem i nie może przewidzieć, że kryjący
    się za słupem zamiast granatnika ma rower i reklamówkę z zakupami.

    Dlatego też dostrzegam te inne aspekty na filmiku.

    > Tak. A twoim zdaniem nie?

    no widzisz, do jakich kretyńskich wniosków prowadzą Twoje wywody.

    > Powinni to zrobić jak najszybciej, zanim zabiją i zgwałcą jeszcze
    > więcej ludzi. Historia zna takie przypadki, że niestety, zanim
    > zdążyli popełnić samobójstwo (albo ich np.powiesili) wymordowali masę
    > ludzi. Więc tak, powinni się sami wystrzelać. Im szybciej tym
    > lepiej.

    Możesz spróbować ich przekonać. Mnie nie przekonałeś.

    > Ty wiesz ilu ludzi ucieszyło się z samobójstwa Hitlera? Zgadniesz
    > dlaczego?

    Bo wiele win można było na niego zrzucić.

    > Dziecko drogie, nie napisałem, że byłoby to uzasadnione. Napisałem,
    > że miałbyś uzasadnienie do dywagacji o niejednoznacznej sytuacji.

    a gdyby się wysadzili we Władywostoku, to nie/ W czymże ta Moskwa sobie
    zasłużyła na szczególne traktowanie?

    > Jeśli bandyta zakłada mundur, to nadal jest bandytą, tyle że w
    > mundurze.

    Oczywiście, ze masz rację. Co nie zmienia faktu, ze nie każdy
    zakłócający mundur staje się bandytą.

    > Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz? Śmiało pytaj.

    pewnie Cię to zaskoczy, ale wielu rzeczy nie wiem, ale akurat nei
    wydajesz mi sie osobą na tyle wiarygodną, by Cię o nie pytać.

    > ??? ????? fiutinowska onuco. I nie wracaj Piotr

    Pisząc do Piotra, którego uważasz uważasz za fiutynowską onucę, by
    poszedł na huj kogo tak konkretnie miałeś na myśli? No bo zakładam, Twój
    poziom paranoi nie osiągnął takiego powodu, że myślałeś o sobie. O mnie
    pewnie tez nie, bo inaczej mam na imię. Oczywiście możesz sobie składać
    podobne rezolucje do woli, bo mało kto bierze to poważnie, ale tak mnie
    to zainteresowało.

    --
    Robert Tomasik

  • 473. Data: 2022-05-28 13:41:56
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 10:25, Shrek pisze:
    > Tak czy inaczej strzelali do niego a nie do słupa. Sprawa jest jasna -
    > koleś nie żyje, widać że pancerfaufta nie miał i zrobili to albo orki,
    > albo ukraincy, bo innych w okolicy nie ma. Pan z brzytwą mówi, że po
    > prostu zastrzeliły go kacapy. Dla mnie koniec tematu. Kacapy popełniły w
    > buczy i nie tylko zbrodnie wojenne. Jakbyś nie podchodził do tematu nie
    > da się tego zmienić.

    Jasna, to jest dla Ciebie, bo chcesz, by była oczywista. Dla mnie
    niestety, im więcej tu się podsuwa argumentów, tym bardziej one są
    niespójne i wzbudzają więcej wątpliwości. To, że nie widać u niego
    granatnika, to żaden dowód. na filmiku może go być nie widać. na zdjęciu
    mógł zostać już zabrany. No i front, to nie gra sportowa, gdzie
    sportowcy stają naprzeciwko siebie z gołymi pięściami, szablą, floretem,
    albo z jednakowym rodzajem broni palnej (tu już obok siebie).

    > Oczywiście - tylko jak z teorią spiskową, że ladowanie na księżycu
    > zostało nagrane w studiu - łatwiej niż nagrać w studiu i utrzymać
    > tajemnicę było... tam polecieć. Tak samo tu - po co ukraincy mieliby
    > robić jakieś niesamowite mistyfikacje, skoro wystarczy z nawiązką to co
    > kacapy odpierdalają naprawdę?

    Gdyby zrobili "niesamowitą mistyfikacje", to bym nic nie mówił. Ale tu
    właśnie nie ma żadnej mistyfikacji. Tu po prostu nie pasują do siebie
    dowody. Fotka zwłok rowerzysty nie pasuje do filmu z drona. Nie ten
    czas, albo nie to miejsce. Zwłoki ofiary nie pasują do widocznego na
    filmie zdarzenia, bo gdyby ofiara została trafiona pociskiem z działka,
    to by trochę inaczej wyglądała. Gdyby strzelcy z BWP mieli zamiar
    odeprzeć pojedynczego piechura, to by oddali kilka strzałów z karabinu
    maszynowego, a nie strzelali do niego z działka. A strzelali z działka,
    bo to nie jest "dymek" z karabinu. Najprawdopodobniej załogi BWP
    strzelali w kierunku domniemanego przeciwnika i trudno ich winić za to,
    ze przeciwnik zabrał rower i siatę na zakupy zamiast adekwatnego
    granatnika.

    --
    Robert Tomasik

  • 474. Data: 2022-05-28 15:10:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z życiowej praktyki to policjant najpierw informuje ofiarę o nałożeniu mandatu
    ("przekroczył pan linię ciągłą"), a dopiero później
    zajmuje się resztą.
    "Miś" ciągle żywy.
    W sumie to ciekawe, że ta służba niezależnie od systemu zbiera głównie przygłupów.

    -----

    policjant na miejscu wypadku drogowego najpierw ma "ustawić trójkąty ostrzegawcze" a
    dopiero potem pomagać poszkodowanym.
    > Z punktu widzenia pojedynczego wypadku to "złe priorytety".
    > Z punktu widzenia młodego policjanta drogówki który chce dożyć do emerytury to
    nawyki głębokiej mądrości życiowej.

  • 475. Data: 2022-05-28 15:11:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spytać, czy ta leżąca i krwawiąca to Twoja żona lub dziecko.

    -----
    > najpierw zabezpieczasz miejsce, żebyś nie był następny i dopiero potem bierzesz się
    za ratowanie.

  • 476. Data: 2022-05-28 15:16:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja myślę, że w interesie Polski, ale rozumiem że ludzie znad wschodniej granicy
    przeżyli zabory to myślą, że i kolejny przeżyją.
    Mentalność słoików widzących nie dalej niż kartofle we własnym ogródku.
    Wg Ciebie ruskie świry będą nad Bugiem w tym, czy dopiero w przyszłym roku?
    Będziesz w zasięgu ich Katiusz?

    -----

  • 477. Data: 2022-05-28 15:19:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście: bo dwóch policjantów nie dopuszcza dwóch ratowników do ofiary i pomocy
    udziela trzeci.

    -----

  • 478. Data: 2022-05-28 15:21:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Więcej takich jak Ty było potrzeba w stanie wojennym.
    Byłeś w "Wujku"? W Gdyni? W Gdańsku?

    -----

  • 479. Data: 2022-05-28 16:43:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jasna, to jest dla Ciebie, bo chcesz, by była oczywista.

    Bo jest oczywista.

    > Dla mnie
    > niestety, im więcej tu się podsuwa argumentów, tym bardziej one są
    > niespójne i wzbudzają więcej wątpliwości.

    Tak - cywile rzucili się z kałaszami na czołgi a potem ruscy te kałasze
    zabrali, żeby wrobić się w zbrodnie. No albo to ukraincy pozabierali jak
    już ruskim się municja skończyła żeby do nich strzelać. Daj spokój - pan
    z brzytwą mówi, że było jak było, a twoje wątpliwości przypominają
    rozważania korwina o tym jak to hitler nie wiedział o holokauście. I
    udowodnij że nie:P
    > To, że nie widać u niego
    > granatnika, to żaden dowód. na filmiku może go być nie widać. na zdjęciu
    > mógł zostać już zabrany.

    Przecież jest film. Widzisz tam granatnik? Czy taktyka tego rowerzysty
    przypomina w czymkolwiek taktykę ataku granatnikiem z zaskoczenia? No to
    przestań się ośmieszać.

    > Gdyby zrobili "niesamowitą mistyfikacje", to bym nic nie mówił. Ale tu
    > właśnie nie ma żadnej mistyfikacji. Tu po prostu nie pasują do siebie
    > dowody. Fotka zwłok rowerzysty nie pasuje do filmu z drona.

    W czym konkretnie niepasuje?

    > Nie ten
    > czas, albo nie to miejsce.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    > Zwłoki ofiary nie pasują do widocznego na
    > filmie zdarzenia, bo gdyby ofiara została trafiona pociskiem z działka,
    > to by trochę inaczej wyglądała.

    Na filmiku z bellingcata ma chyba nieco niekompletną noge. Tak jak
    pisałem - nie jest mi znany przypadek żeby bellingcat się pomylił, więc
    bardziej wierzę im niż tobie.

    > Gdyby strzelcy z BWP mieli zamiar
    > odeprzeć pojedynczego piechura, to by oddali kilka strzałów z karabinu
    > maszynowego, a nie strzelali do niego z działka.

    W tej wojnie już strącano śmigłowce z stugi, ostrzelano fregatę z gradów
    i zrobiono wiele głupich rzeczy. Wygląda na to, że kacapy w wojnie z
    niuzbrojonymy cywilami wykazują się inwencją a niektórych wręcz to bawi.

> [...]
    > strzelali w kierunku domniemanego przeciwnika i trudno ich winić za to,
    > ze przeciwnik zabrał rower i siatę na zakupy zamiast adekwatnego

    Czyli po prostu strzelali do wszytkiego co się rusza (i jak nie rusza to
    też). W tym cywilów. A w zasadzie głównie cywilów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 480. Data: 2022-05-28 16:44:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz dlaczego  ratownicy Medyczni chodzą trójkami?

    Zależy gdzie, ja dwukrotnie widziałem z bliska ratownika i kierowcę (być
    może też ratownika).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!