  • 461. Data: 2022-05-28 08:18:04
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    ucha-facts-versus-the-evidence/

    > Ten art. obala właśnie kłamstwa rosyjskiej propagandy, a tu z dyskusji
    > jakby wynika, że nie należy ślepo wierzyć Ukraińcom. To co on ma
    > ilustrować?

    No moim zdaniem ilustruje to, że zbrodnia w buczy została popiełniona
    przez kacapów i nie została nakręcona w studio.

    A że ukraina prowadzi wojnę informacyjną to też jest oczywiste i należy
    brać pod uwagę (vide fregaty parę razy zatopili a się odnalazły).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 462. Data: 2022-05-28 08:32:48
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Masz ostatnio spore tendecje do powtarzania twierdzeń bez argumentacji i
    > bez odnoszenia się do argumentacji oponenta. Weź się popraw troszeczkę
    > :)

    Argumenty zostały przedstawione, póki co zależy to od obywatelstwa i tak
    zostanie. Moim zdaniem powinno być inaczej i to zdanie przedstawiłem.
    Każdy ma prawo mieć swoje zdanie (póki co i na szczęście;))

    > Dlaczego masz decydować o swojej chałupie,

    No proste - jak mam chaupę letniskową ale przyjeźdzam tam na miesiąc w
    wakacje to IMHO nie powinienem mieć prawa głosu w wyborach lokalnych. W
    skrajnych przypadkach mieszkańcy nie mieliby nic do gadana bo byliby
    przegłosowywanie przez "przyjezdnych" co mieszkają gdzie indziej i mają
    inne problemy.

    > skoro nie powinieneś o kraju
    > z kttórym czujesz się związany, a Twoja rodzina mieszka czy mieszkałą
    > tam od pokoleń, a na dobrze tego kraju Ci zalezy?

    Skoro mieszka tam twoja rodzina, to niech ona głosuje. A co "dobra na
    którym ci zależy", to potem nie ty musisz ponosić konsekwencje tego "dobra".

    > Nie do końca bo tak to prawo głosu powinni mieć wszyscy płacący w danym
    > miejscu podatki, a nie tylko obywatele.

    NIe zgadzam się - właśnie dlatego, żeby się nie okazało, że decydują
    "letniacy" (choćby z afryki lub ukrainy). Natomiast z cenzusem podatków
    to jakby to ode mnie zależało to do jakiegoś wieku wszyscy, powyżej
    "głos stażowy" - na przykład powyżej 40 masz prawo głosu jeśli
    zapłaciłeś podatki w wysokości co najmniej 10 lat od pensji minimalnej.
    Ale trochę się komplikuje i i tak nie przejdzie, bo patologia to istotny
    element strategii wyborczej:P

    > Prawne czy inne?

    Prawne. Inne to ty możesz mieć inny nie, albo te inne olać i państwu nic
    do tego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 463. Data: 2022-05-28 08:36:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A taki brak scieżki nie jest wystarczającą przesłanką wyczerpania
    > krajowej drogi odwoławczej? Strasburg jest zdaje się szybszy niż krajowe
    > sądownictwo.

    Mimo wszystko to bandycki mechanizm - zbankrutujemy ci firmę a ty się
    odwołuj. Trzymając się analogi do aresztu - my cię zamkniemy na czas
    nieokreślony i odwołuj się zza krat do strasburga (a i zablokujemy ci
    kasę). Tak jak pisałem - powinien to klepać sąd - problem w tym, że
    raczej by nie klepnął że sklep z nartami i rowerami to organizacja
    terrorystyczna zagrażająca bezpieczeństwu wewnętrznemu. Jednym słowem
    państwo sobie leci jednoznacznie w chuja na zasadzie i tak nam nic nie
    zrobią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 464. Data: 2022-05-28 08:39:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale czy zaobserwowanie tego statusu nie zmienia czasami statusu?

    Zmienia z "nieustalonego" na bojownika albo terrortystę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 465. Data: 2022-05-28 08:47:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No nie, i napisałem dlaczego, a Ty powtórzyłeś tylko swoją tezę.

    Po prostu się z twoją tezą nie zgadzam. Moim zdaniem zależy to nie tyle
    od samego "partyzanta" a od tego po której stronie stoi. Przypadki kiedy
    "nasz" partyzant zostałby uznany przez "nas" za terroryste są naprawdę
    marginalne.

    Izrale męczy palestyńczyków, turcja kurdów i co? Powinniśmy blokować ich
    państwowe media jako organizacje wspierające terroryzm, czy skoro to są
    "nasze skurwysyny" to będziemy twierdzić, że palestyńczycy i kurdowie to
    terroryści, bo urodzili się w złym miejscu?

    > Nawet nie w kwestii żydowskiej, a w każdej pis characteryzuje się
    > głupawymi, agresywnymi, konfrontacyjnymi wypowiedziami.

    No pis tak postępuje ze swoimi wrogami, izrael ze swoimi. I w sumie i
    izrael i pis uważa prawie wszystkich za wrogów:P Rożnica między nimi
    jest taka, że żydzi swoje rację udowadniają na terytoriach okupowanych.
    Pis po prostu nie ma takiego powera - jakby mógł to by "gorszy sort"
    potraktował podobnie jak żydzi palestyńczyków.

    > Na tej zasadzie
    > to pewnie 2/3 pisiego rządu powinna być PN w wielu krajach.

    Ja bym zaczął od naszego kraju:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 466. Data: 2022-05-28 09:26:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A taki brak scieżki nie jest wystarczającą przesłanką wyczerpania
    > krajowej drogi odwoławczej? Strasburg jest zdaje się szybszy niż krajowe
    > sądownictwo.

    Przede wszystkim w mojej ocenie sam jej brak może być przedmiotem
    niepokoju oraz skarg na praworządność.

    --
    Robert Tomasik

  • 467. Data: 2022-05-28 09:39:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 08:18, Shrek pisze:
    ucha-facts-versus-the-evidence/
    > No moim zdaniem ilustruje to, że zbrodnia w buczy została popiełniona
    > przez kacapów i nie została nakręcona w studio.

    Nie, no oczywiście, że film ze studia nie pochodzi. W tym konkretnym
    przypadku "oszustwo" polega na tym, że dorabia się opisem do niego coś,
    czego tam po prostu nie widać. Nie ma na filmie, bo oczywiście być może
    w naturze faktycznie tego mężczyznę na rowerze tam zabito. choć zwłoki
    trafione z działka nieco inaczej wyglądają i nie bywają tak kompletne.
    Być może jednak został trafiony odłamkiem albo kawałkami słupa.

    > A że ukraina prowadzi wojnę informacyjną to też jest oczywiste i należy
    > brać pod uwagę (vide fregaty parę razy zatopili a się odnalazły).

    O ile sama agresja Rosji jest oczywiście zbrodnią, to w interesie
    Ukrainy jest wmanewrowanie w ten konflikt całego świata i nie należy o
    tym zapominać.

    --
    Robert Tomasik

  • 468. Data: 2022-05-28 10:25:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > trafione z działka nieco inaczej wyglądają i nie bywają tak kompletne.
    > Być może jednak został trafiony odłamkiem albo kawałkami słupa.

    Tak czy inaczej strzelali do niego a nie do słupa. Sprawa jest jasna -
    koleś nie żyje, widać że pancerfaufta nie miał i zrobili to albo orki,
    albo ukraincy, bo innych w okolicy nie ma. Pan z brzytwą mówi, że po
    prostu zastrzeliły go kacapy. Dla mnie koniec tematu. Kacapy popełniły w
    buczy i nie tylko zbrodnie wojenne. Jakbyś nie podchodził do tematu nie
    da się tego zmienić.

    > O ile sama agresja Rosji jest oczywiście zbrodnią, to w interesie
    > Ukrainy jest wmanewrowanie w ten konflikt całego świata i nie należy o
    > tym zapominać.

    Oczywiście - tylko jak z teorią spiskową, że ladowanie na księżycu
    zostało nagrane w studiu - łatwiej niż nagrać w studiu i utrzymać
    tajemnicę było... tam polecieć. Tak samo tu - po co ukraincy mieliby
    robić jakieś niesamowite mistyfikacje, skoro wystarczy z nawiązką to co
    kacapy odpierdalają naprawdę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 469. Data: 2022-05-28 11:35:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Cieszę się, ze nie jestem jedyny. A to, czyimi trollami byli poprzednicy
    > niewiele mnie interesuje.

    > Ale co na szczeblu taktycznym ma do rzeczy to, kto jest agresorem?

    https://www.medonet.pl/zdrowie,psychopata---definicj
    a--cechy--leczenie,artykul,1728991.html

    "ogromna łatwość i umiejętność usprawiedliwiania własnych zachowań,
    szczególnie tych moralnie podejrzanych; psychopata jest mistrzem
    podawania racjonalnych wyjaśnień, dlaczego zachował się wyjątkowo
    wrednie (oczywiście wrednie zdaniem innych, gdyż on nigdy tak nie
    postrzega swojego zachowania)."

    > Czyli
    > twoim zdaniem żołnierze rosyjscy powinni się sami jako agresorzy
    > wystrzelać?

    Tak.
    A twoim zdaniem nie?

    Powinni to zrobić jak najszybciej, zanim zabiją i zgwałcą jeszcze więcej
    ludzi.
    Historia zna takie przypadki, że niestety, zanim zdążyli popełnić
    samobójstwo (albo ich np.powiesili) wymordowali masę ludzi.
    Więc tak, powinni się sami wystrzelać. Im szybciej tym lepiej.

    > To, ze Ty nie jesteś w stanie niektórych rzeczy ogarnąć wcale nie
    > oznacza, że masz rację.

    Ty wiesz ilu ludzi ucieszyło się z samobójstwa Hitlera?
    Zgadniesz dlaczego?

    > No i tu Cie zaskoczę. Nawet, gdyby jacyś Ukraińscy bojownicy wysadzali
    > się w Moskwie wjazdu czołgiem bym nie uznał za uzasadnione.

    Dziecko drogie, nie napisałem, że byłoby to uzasadnione.
    Napisałem, że miałbyś uzasadnienie do dywagacji o niejednoznacznej sytuacji.

    > Ale my tu oceniamy postępowanie żołnierza na czołgu,

    Jeśli bandyta zakłada mundur, to nadal jest bandytą, tyle że w mundurze.

    Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz? Śmiało pytaj.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 470. Data: 2022-05-28 11:59:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A wiesz dlaczego policjanci chodzą dwójkami?

    -----