eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com
    przez operatora Play - podstawa prawa]
    Date: Sat, 28 May 2022 11:35:38 +0200
    <a...@w...eu> <t616rh$t4q$1@gioia.aioe.org>
    <62851c3b$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <t64vjj$17qc$1@gioia.aioe.org>
    <62861af5$0$483$65785112@news.neostrada.pl> <t65bci$oj2$1@gioia.aioe.org>
    <62864c7d$0$496$65785112@news.neostrada.pl> <t65rrf$tpr$1@gioia.aioe.org>
    <6286ae74$0$484$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <6286b5a1$0$487$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <628bdd33$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6govv$1uhn$1@gioia.aioe.org>
    <628be863$0$467$65785112@news.neostrada.pl> <t6gv94$ii7$1@gioia.aioe.org>
    <628c022c$0$457$65785112@news.neostrada.pl> <t6i2fa$p54$1@gioia.aioe.org>
    <6290a8ed$0$502$65785112@news.neostrada.pl> <t6qk18$5s8$1@gioia.aioe.org>
    <6290dc6d$0$469$65785112@news.neostrada.pl> <t6qnta$2si$1@gioia.aioe.org>
    <6290e8cc$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6qus1$1ffk$1@gioia.aioe.org>
    <62911a1d$0$471$65785112@news.neostrada.pl>

    > Cieszę się, ze nie jestem jedyny. A to, czyimi trollami byli poprzednicy
    > niewiele mnie interesuje.

    > Ale co na szczeblu taktycznym ma do rzeczy to, kto jest agresorem?

    https://www.medonet.pl/zdrowie,psychopata---definicj
    a--cechy--leczenie,artykul,1728991.html

    "ogromna łatwość i umiejętność usprawiedliwiania własnych zachowań,
    szczególnie tych moralnie podejrzanych; psychopata jest mistrzem
    podawania racjonalnych wyjaśnień, dlaczego zachował się wyjątkowo
    wrednie (oczywiście wrednie zdaniem innych, gdyż on nigdy tak nie
    postrzega swojego zachowania)."

    > Czyli
    > twoim zdaniem żołnierze rosyjscy powinni się sami jako agresorzy
    > wystrzelać?

    Tak.
    A twoim zdaniem nie?

    Powinni to zrobić jak najszybciej, zanim zabiją i zgwałcą jeszcze więcej
    ludzi.
    Historia zna takie przypadki, że niestety, zanim zdążyli popełnić
    samobójstwo (albo ich np.powiesili) wymordowali masę ludzi.
    Więc tak, powinni się sami wystrzelać. Im szybciej tym lepiej.

    > To, ze Ty nie jesteś w stanie niektórych rzeczy ogarnąć wcale nie
    > oznacza, że masz rację.

    Ty wiesz ilu ludzi ucieszyło się z samobójstwa Hitlera?
    Zgadniesz dlaczego?

    > No i tu Cie zaskoczę. Nawet, gdyby jacyś Ukraińscy bojownicy wysadzali
    > się w Moskwie wjazdu czołgiem bym nie uznał za uzasadnione.

    Dziecko drogie, nie napisałem, że byłoby to uzasadnione.
    Napisałem, że miałbyś uzasadnienie do dywagacji o niejednoznacznej sytuacji.

    > Ale my tu oceniamy postępowanie żołnierza na czołgu,

    Jeśli bandyta zakłada mundur, to nadal jest bandytą, tyle że w mundurze.

    Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz? Śmiało pytaj.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr