eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Sat, 28 May 2022 08:32:48 +0200
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <m9DhK.269568$4c1.215482@fx13.ams1> <t67qtb$122t$1@gioia.aioe.org>
    <yeWhK.1133819$sb1.638137@fx11.ams1> <t6abt6$1i8t$1@gioia.aioe.org>
    <UnBiK.416739$3b1.129375@fx14.ams1>
    <628b18e5$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <s%YiK.653262$2OB.145227@fx09.ams1>
    <628c5d9c$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <qaZiK.653263$2OB.120320@fx09.ams1>
    <628d0ce8$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <0XejK.323408$4Og.30193@fx08.ams1>
    <628db751$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <KcjjK.437478$3b1.376358@fx14.ams1>
    <628e5e38$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ZzjK.1154721$sb1.1133040@fx11.ams1>
    <628efcd3$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <o0VjK.1154724$sb1.878750@fx11.ams1>
    <62905f4c$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <_9fkK.437990$3b1.226097@fx14.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Masz ostatnio spore tendecje do powtarzania twierdzeń bez argumentacji i
    > bez odnoszenia się do argumentacji oponenta. Weź się popraw troszeczkę
    > :)

    Argumenty zostały przedstawione, póki co zależy to od obywatelstwa i tak
    zostanie. Moim zdaniem powinno być inaczej i to zdanie przedstawiłem.
    Każdy ma prawo mieć swoje zdanie (póki co i na szczęście;))

    > Dlaczego masz decydować o swojej chałupie,

    No proste - jak mam chaupę letniskową ale przyjeźdzam tam na miesiąc w
    wakacje to IMHO nie powinienem mieć prawa głosu w wyborach lokalnych. W
    skrajnych przypadkach mieszkańcy nie mieliby nic do gadana bo byliby
    przegłosowywanie przez "przyjezdnych" co mieszkają gdzie indziej i mają
    inne problemy.

    > skoro nie powinieneś o kraju
    > z kttórym czujesz się związany, a Twoja rodzina mieszka czy mieszkałą
    > tam od pokoleń, a na dobrze tego kraju Ci zalezy?

    Skoro mieszka tam twoja rodzina, to niech ona głosuje. A co "dobra na
    którym ci zależy", to potem nie ty musisz ponosić konsekwencje tego "dobra".

    > Nie do końca bo tak to prawo głosu powinni mieć wszyscy płacący w danym
    > miejscu podatki, a nie tylko obywatele.

    NIe zgadzam się - właśnie dlatego, żeby się nie okazało, że decydują
    "letniacy" (choćby z afryki lub ukrainy). Natomiast z cenzusem podatków
    to jakby to ode mnie zależało to do jakiegoś wieku wszyscy, powyżej
    "głos stażowy" - na przykład powyżej 40 masz prawo głosu jeśli
    zapłaciłeś podatki w wysokości co najmniej 10 lat od pensji minimalnej.
    Ale trochę się komplikuje i i tak nie przejdzie, bo patologia to istotny
    element strategii wyborczej:P

    > Prawne czy inne?

    Prawne. Inne to ty możesz mieć inny nie, albo te inne olać i państwu nic
    do tego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!