  • Data: 2003-08-06 18:18:28
    Temat: Bimber - mozna pedzic ??? ;-))
    Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow.
    Na wstepie zaznacze ze nie jestem specem od prawa. Przegladalem sobie
    ostatnio kodeks karny, nawet ciekawa lektura ;-) , no i zastanowilo
    mnie ze nie ma ani slowa na temat kar za pedzenie bimbru, wytwarzanie
    narkotykow itp. a podobno jest to zabronione. Jak wiec jest z tym
    bimbrem - mozna pedzic czy nie ? Oczywiscie moje pytanie jest czysto
    teoretyczne bo nie zamierzam zakladac produkcji, ale tak mnie
    zastanowilo.