  • Data: 2005-06-17 23:14:53
    Temat: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Od: "Chessio" <C...@g...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakis czas temu jechalem sobie tramwajem. Bardzo uprzejmy Pan poprosil
    mnie o bilecik ktorego akurat nie mialem. Wiec poprosil mnie o
    dokument, ktory mu naturlanie dalem (nowy DO). O nic wiecej nie pytal,
    ani o niczym nie informowal, po czym chwile pozniej podstawil mi jakas
    mala karteczke pod nos i powiedzial zebym podpisal. Nie bardzo moglem
    sie skupic na czytaniu tego :) wiec spytalem czy musze podpisac ? Pan
    powiedzial ze nie musze i dostane do domu. No i dosc istotne -
    chyba - Pan spisal adres z DO natomiast nie pytal o adres tymczasowy
    pod ktorym od kilku lat mieszkam - w nowych dowodach jest on na
    swistku ktorzy trzeba nosic razem z dowodem. I pytanie:
    - czy przypadkim nie powinien miec wezwac do jakiejs zaplaty teraz ?
    - pod jaki adres powinno przyjsc "upomnienie" sie o pieniazki ktore mu
    sie naleza ?
    - czy jesli adres stalego zameldowania to dom z oknami zabitymi
    deskami w ktorym nikt nie mieszka to takie ichnie wezwanie do zaplaty
    bedzie skuteczne ?
    - czy moga mnie pozwac do sadu (post. nakazowe chyba ?) nie wzywajac
    mnie wczesniej do zaplaty?

    Tego wezwania do tej pory nie dostalem (kilka miesiecy) ale na wszelki
    wypadek sie zastanawiam.
    Pomijam fakt czy chetnie czy niechetnie bym zaplacil gdyby jednak mi
    sie to "upomnienie" w domu pojawilo.

    --
    Pozdrawiam,
    Chessio