  • Data: 2005-06-18 05:30:06
    Temat: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18 cze o godzinie 04:48, na pl.soc.prawo, Chessio napisał(a):

    > Nie podawalem zadnego. Zostal odczytany z dowodu osob.

    > Nie wskazywalem zadnego adresu jako zamieszkania.
    > Mam czasowy od 5 lat w innej czesci Polski, staly w innej i nikt tam
    > nie mieszka. Poza tym - ma sie to nijak do miejsca mojego
    > zamieszkania. O miejsce zamieszkania nikt mnie nie pytal. Meldunki to
    > wymysl biurokracji PL a nie moj.

    Wiesz, istnieje cos takiego jak obowiązek meldunkowy.
    Jeżeli miejsce zamieszkania tymczasowego przekracza /chyba/ 3 miesiące -
    należy to zgłosić.
    W swoim dobrze pojętym interesie powinieneś poinformować o takim stanie
    rzeczy kontrolujących - jeżeli na ostatnio wskazany adres wysyła sie
    korespondencję i Ty jej nie odbierasz - uznawana zostaje za doręczoną ze
    wszelkimi konsekwencjami z tego wynikającymi.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany