  • Data: 2005-06-18 06:22:25
    Temat: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Od: "Chessio" <C...@g...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:xe84osjq1v3g$.cv6dudyo623w.dlg@40tude.net...

    > Wiesz, istnieje cos takiego jak obowiązek meldunkowy.
    > Jeżeli miejsce zamieszkania tymczasowego przekracza /chyba/ 3
    > miesiące -
    > należy to zgłosić.
    > W swoim dobrze pojętym interesie powinieneś poinformować o takim
    > stanie
    > rzeczy kontrolujących - jeżeli na ostatnio wskazany adres wysyła sie
    > korespondencję i Ty jej nie odbierasz - uznawana zostaje za
    > doręczoną ze
    > wszelkimi konsekwencjami z tego wynikającymi.

    Wiem. Nawet cos o tym na grupie udalo mi sie przeczytac. Jestem
    zameldowany (wpis na nowym DO) oraz zgodnie z tym dla mnie dziwnym
    obowiazkiem jestem czasowo zameldowany i mieszkam 5 lat pod innym
    adresem w innym miescie.
    W starym dowodzie osobistym nie ma problemu bo wpis o czasowym
    zameldowaniu masz wpisany w "ksiazeczke" - w nowym dolaczana jest
    kartka watpiwej jakosci technicznej o meldunku czasowym.
    Nie wiem czy to jest do konca w moim interesie obca osoba w postaci
    kontrolera biletow informowac o wszystkim co popadnie - poprosil mnie
    o DO - dalem bez dyskusji. Nic innego ode mnie nie chcial.
    Hipotetycznie : moglem nie byc w stanie w ogole przypomniec sobie np.
    mojej daty urodzenia tak zmordowac mogla mnie ta podroz :)
    Ale jest czlowiekiem - nie rozdwoje sie. Nie moge zamieszkiwac na raz
    w dwoch miejscach. Dlatego tez czy jestes pewny ze w tej sytuacji
    poczta wyslana na adres stalego meldunku (gdzie nie zamieszkuje)
    bedzie uznana za skutecznie doreczona ? A jesli tak to na jakiej
    podstawie ?

    --
    Pozdrawiam,
    Chessio