  • 131. Data: 2008-12-11 19:33:36
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gargamel napisał(a) :
    > powiedz jaka jest trwałość magnerycznej powierzchni ich tależy?

    ta leży, ta joj

    > tam bieguny
    > magnetyczne mogą się od tak samoistnie w kazdej chwilo rozmagnesować

    Ło matko. Jeden mi sie już nawet w tej chwilo.

    > szczeguiłach technicznych by gadać godzinami), jak twardziela z danymi
    > włozysz do szuflady top po miesiacu nie wiadomo mnawet czy mechanizm
    > odpali:O)

    Niesamowite. Jakieś źródło podasz?

    > nośniki optyczne mają trwałość przynajmniej 10 lat (sprawdzone empirycznie)

    Miałeś po prostu szczęście.

    > a może i sporo wiecej, mało co im zaszkodzi,

    Mało co im nie zaszkodzi.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 132. Data: 2008-12-11 19:37:57
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał:
    > a teraz na powaznie, co ty synku wiesz o budzetowce, w dupie byles i gowno
    > widziales, nie obrazaj ludzi

    każdy wie wystarczajaco o budrzetówce bo niestety musi przynajmniej od czasu
    do czasu mieć z nią doczynienia, więc jak tam jest każdy widzi, a mówienie
    prawdy nie jest obrazaniem, a skoro prawda w oczka kole to kurwa weźcie sie
    wreszcie do roboty, to może ktoś was pochwali!!!

    > nie mam zwyczaju zwracac uwagi na orty, bo sam je sadze, ale to -
    > budrzetufce - no kuzwa, to nawet ja takich kwiatkow nie sadze, 3 bledy w
    > jednym wyrazie, widze ze na rekord idziesz

    widzę ze słowotwórczoiść jest ci obca:O)

  • 133. Data: 2008-12-11 19:42:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    szerszen napisał(a) :
    > nie mam zwyczaju zwracac uwagi na orty, bo sam je sadze, ale to -
    > budrzetufce - no kuzwa, to nawet ja takich kwiatkow nie sadze, 3 bledy w
    > jednym wyrazie, widze ze na rekord idziesz

    Na grupie o winXP kolega się już nam zaprezentował, gdzie ma
    zasady ortografii i dlaczego w dupie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 134. Data: 2008-12-11 19:56:11
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > i zawodne jak cholera i jak je szlag tafia to lepiej mieć drugą kopię.
    > z tym, że zgadzam się że narazie nic mądrzejszego nie wymyślono co byłoby
    > tak wygodne w obsłudze

    na siłę nie ma co uświadamiać:O)
    masa firm źyje dzięki głąbom trzymajacym dane na dyskach, kturzy potem płacą
    śmiesznie wielkie pieniądze za odzyskiwanbie:O)
    niech dalej zyją w nieswiadopmości, bo pewnie nawet nie wiedzą po co np.
    taki mechanizm jak S.M.A.R.T dla dysków wymyślono:O)

  • 135. Data: 2008-12-11 20:05:48
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 10 Dec 2008 21:06:49 +0100,
    gargamel <s...@d...pl> screamed:
    > nośniki optyczne mają trwałość przynajmniej 10 lat (sprawdzone empirycznie)
    > a może i sporo wiecej, mało co im zaszkodzi, z taśmami jest p[odobnie

    Pewnie dlatego tylu ludziom nie udało się odczytać ich zawartości już po
    trzech...

    > podsumowuijąc:
    > dyski = szybkość, wygoda, nieskie koszta i zawodność!!!
    > płyty i taśmy = trwałość, niezawodnosć, powolność i wysokie koszta

    I zawodność. Chyba, że masz na myśli DVD-RAM. Wtedy zawodność jest dużo
    niższa, ale i odpowiednio wyższe koszty.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 21:04:40 user up 11918 days, 8:59, 1 user, load average: 0.94, 0.10, 0.90 ]

    Nothing ever becomes real until it is experienced.

  • 136. Data: 2008-12-11 21:12:39
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-12-2008 o 21:06:49 gargamel <s...@d...pl> napisał(a):

    > dyski = szybkość, wygoda, nieskie koszta i zawodność!!!
    > płyty i taśmy = trwałość, niezawodnosć, powolność i wysokie koszta

    Wytłumacz mi jedno - dlaczego muszę co kilkanaście miesięcy przegrywać
    płyty(obojętnie czy esperanza czy hp czy inne) żeby utrzymać zapisane na
    nich dane,
    a moje w tej chwili 6 dysków, (najstarszy ma już z 8 lat), nawet po bad
    blocku jeszcze
    nie złapały (albo i złapały a dysk łubudubu w zapasowy rejon to przerzucił
    - w każdym
    razie dostępna powierzchnia się nie zmienia)?
    Chętnie się doedukuję zwłaszcza że mam teraz spore repo subversion
    więc i sporo do backupowania.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 137. Data: 2008-12-12 07:47:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mówienie prawdy nie jest obrazaniem, a skoro prawda w oczka kole to kurwa
    > weźcie sie wreszcie do roboty, to może ktoś was pochwali!!!

    jak mowilem nie masz pojecia o tym co piszesz, i nie wiesz co to jest
    budzetowka i jakie zawody sie do niej wliczaja

    > widzę ze słowotwórczoiść jest ci obca:O)

    sobie tutaj slowotworczoscia geby nie wycieraj, bo nie masz pojecia ani o
    budrzetowce, ani o ortografi, a tym bardziej nie masz pojecia o robieniu
    backupow, na co wszystko dowodow juz dostarczyles w tym jednym temacie

  • 138. Data: 2008-12-12 07:47:42
    Od: anns <anns@[wytnij.to]o2.pl>

    gargamel pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    >
    > nie jestem informatykiem, miałęm na myśli twórczynie wątku, napewno wie
    > jak rozbic kopie zapasowe i napewno nie robi ichj na dysku

    Toczycie tu jakieś niepotrzebne batalie o backupowaniu. Akurat ja
    korzystałam z różnych możliwości - część rzeczy miałam na DVD/CD (jakieś
    starocia), część na drugim dysku przenośnym (w zasadzie wszystko), część
    na pendrivach (te na bieżąco tworzone) i część na serwerze (te, które
    miały być współdzielone z innymi osobami). Tak więc nie ma wyższości
    jednej metody nad drugą, bo każda jest bardziej odpowiednia w zależności
    od kontekstu. I jedyny błąd był taki, że te nośniki nie były jakoś
    specjalnie poukrywane, bo nie było co ukrywać. Jedynie do serwera się
    nie dobrali (akurat nie był lokalny). Chociaż nigdy nie wiadomo, jak ich
    fantazja poniesie to może i to sobie "zabezpiecza", bo końcu mogą się
    dopatrzeć, że w FileZilli są jakieś połączenia skonfigurowane.
    Prawda jest taka, że prawdziwy przestępca, który rzeczywiście ma co
    ukrywać, to się zabezpiecza na wszelkie możliwe sposoby, a jak nie ma
    się co ukrywać, to nie popada się w taką paranoję ukrywania. I co jak
    wejdą do domu przestępcy, to i tak nic nie znajdą, bo się zabezpieczył.

  • 139. Data: 2008-12-12 07:48:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ghrqe9$p4i$1@inews.gazeta.pl...

    > Na grupie o winXP kolega się już nam zaprezentował, gdzie ma zasady
    > ortografii i dlaczego w dupie.

    tam jakos na niego uwagi nie zwrocilem, ale tutaj swieci jak supernowa :)

  • 140. Data: 2008-12-12 14:10:33
    Od: MM <s...@s...invalid>

    anns <anns@[wytnij.to]o2.pl> wrote:

> [...]
    > się co ukrywać, to nie popada się w taką paranoję ukrywania. I co jak
    > wejdą do domu przestępcy, to i tak nic nie znajdą, bo się zabezpieczył.

    Only the paranoid survive - ten kto to powiedział, miał niestety rację...