  • Data: 2015-12-09 16:38:51
    Temat: Bezpłatny "limicik" na GW wypociny [Was: zawiadczenie z parafii]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1...@n...neostrada.pl

    > Dziwne, ja widze cały (chyba) tekst. W nim baner "Artykuł otwarty w
    > ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej"

    Gazeta Wybiórcza tak egzekwuje swój _niziutki_ "bezpłatny limit" że mi się nie
    opłata zmieniać ustawień mojej przeglądarki by się na niego załapać.

    Limit ten jest tak niski że podawanie linków do GW "wynurzeń" wyklucza z
    dyskusji osoby nie chcące łamać prawa i dyskutować szeroko na wiele tematów bez
    _płacenia_ za GW wynurzenia. To jest celowe? Bo skuteczne jest :-)

    --
    A. Filip
    Igła, nie wiedząc o swej własnej dziurce, służy do łatania dużych dziur.