    From: "MeRek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bardzo prosze o porade.
    Date: Tue, 13 Aug 2002 15:55:25 +0200

    Witam,

    To byla najgorsza noc w moim zyciu a jak sie okazuje ze i teraz lepiej nie
    jest.

    Otóz jechalem samochodem osobowym i zatrzymala mnie policja jak sie okazalo
    po (ówczesnym zbadaniu alkometrem) bylem w stanie po uzyciu alkoholu tzn.
    mialem 0,16 mg/l alkoholu, ale juz po 15 min 0,12 mg/l. Policjanci zabrali
    mi prawo jazdy, sprawa zostala skierowana do Sadu Greckiego. Jak sie
    dowiedzialem moja sprawa bedzie rozpatrywana dopiero za rok. Na ile zabiora
    mi prawko? Jakie sa jeszcze tego konsekwencje, ze mialem takie zdarzenie? I
    najwazniejsze: Dlaczego dopiero za rok, czy minimalna kara musi wynosic rok
    czasu?

    Za wszystkie rady bede niezmiernie wdzieczny.

    POZDRAWIAM
    MeRek
    m...@o...pl